wtorek, 1 grudnia 2020

Zestaw kosmetyków, idealny pomysł na gwiazdkowy prezent, Notino.pl


 Witajcie kochani!

W dniu dzisiejszym postanowiłam zaprezentować Wam kilka fantastyczny zestawów na gwiazdkowy prezent, które znajdziecie na Notino.pl

Jesteście ciekawi co takiego przygotowałam dla was? Jeśli tak to zapraszam na dalszą część wpisu ...



Przeglądając zestawy prezentowe na Notino.pl miałam nie lada dylemat wybrać pięć spośród tak wilu fantastycznych zestawów. Po długim przemyśleniu jako pierwszą inspirację na gwiazdkowy prezent wybrałam coś dla męskiej  części a mianowicie Montblanc Explorer. Jest to luksusowy zestaw składający się z wody perfumowanej, perfumetki oraz balsamie po goleniu. 

Kolejną fajną propozycją jest podarowanie zestawu kosmetyków. Tym razem stawiam na Lancome Renergie Multi-Lift Ultra. Zestaw ten składa się z kilku rewelacyjnych produktów do pielęgnacji m.in z serum pod oczy, kremu nawilżającego czy kojącego toniku nawilżającego. 



Kolejna propozycja skierowana jest dla młodych i energicznych kobiet, które z pewnością ucieszy takie zestaw Ariany Grande Sweet Like Candy. Zestaw składa się z wody perfumowanej, kremu do ciała i żelu pod prysznic. 

Armani Si to również propozycja dla kobiet w formie rewelacyjnego zestawu zapakowanego w urocze pudełko. 

Dodaj podpis


Ostatnia propozycja to zestaw pędzli Makeup Revolution Precious Stone Rose Quartz, które kuszą niebanalnym wyglądem. Wszystkie te propozycje oraz wiele innych znajdziecie na Notino.pl

Obecnie jest tam wiele fantastycznych promocji, dlatego koniecznie wpadajcie i szukajcie inspiracji na prezent dla waszych najbliższych! Ja już wybrałam-pora na Was!