niedziela, 22 listopada 2015

Dom i Wnętrze, Lovekulkowe w moim domu...


W dniu dzisiejszym przedstawię Wam nieco inne niż dotychczas bo włóczkowe kulki, które doczepione do innych przedmiotów nadają im niepowtarzalnego wyglądu.

Wszystkie kulki,  które zobaczycie pochodzą z Lovekulkowe.
Produkty Lovekulkowe wykonywane są ręcznie i mogą być wspaniałym pomysłem na prezent.
Poniżej zobaczycie tylko kilka przedmiotów w których główną rolę odgrywają małe, różnokolorowe kuleczki...

Pierwszy produkt to granatowe w białe groszki rękawice kuchenne z malutkimi, białymi kuleczkami.
Mamy porę zimową więc takie rękawice z kulkami wyglądają bardzo oryginalnie.







Kolejny produkt od Lovekulkowe to kulki na patyku. Kulek jest bardzo dużo więc ja wykorzystałam i ułożyłam z nich piękny bukiecik do pokoju Oliwierka. Kulki na patykach są w kolorach niebieskim i wrzosowym.Są bardzo dobrze zamocowane i nie musimy martwić się, że odpadną.








Ostatni pomysł  z wykorzystaniem kulek to trzy bransoletki . Każdy malutki pomponik przymocowany jest osobno do  bransoletki.
Moje są w odcieniach pomarańczy, błękitu oraz  różu.








Wszystkie kulki w tych produktach są starannie wykonane.
Z całą odpowiedzialnością polecam Wam Lovekulkowe, które tworzą ludzie z pasją i oddaniem.
Wszystkie zamówienia możecie składać przez Facebooka.

Kochani podobają się Wam takie ozdoby?






7 komentarzy:

  1. Ciekawe te kuleczki. Fajny dodatek do roznych rzeczy i nadaje calkiem innego, milusiego wygladu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. sorry I helped to establish the link.
    your website is very good and this article is very useful.
    good luck and always success for your blogging.

    OBAT KULIT BELANG

    OdpowiedzUsuń
  3. kulki na patyku i bransoletka są super, na pewno gdybym miała to wykorzystałabym je do aranżacji zdjęć

    OdpowiedzUsuń
  4. Przydałyby mi się nowe rekawice :) Kropeczki zawsze ładnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń