poniedziałek, 9 listopada 2015

Mama i synek idą na basen...tylko w jakich butach?



Pogoda u Nas nie najlepsza, dlatego  jak tylko mamy okazję wybieramy się całą rodziną na basen.Jest to świetna forma spędzenia wolnego czasu  a przede wszystkim świetna zabawa w wodzie.
Oczywiście przed każdym wyjazdem pakujemy do torby wszystkie niezbędne akcesoria, które są przydatne w czasie przebywania na basenie .Nie może zabraknąć czepków, ręczników a co najważniejsze odpowiedniego obuwia...

Tylko jakie wybrać?

Szukając idealnych butów dla siebie i synka trafiłam do internetowego sklepu Moje Nowe Buty.Przy wyborze  trzeba pamiętać o tym, aby były wykonane z gumy lub pianki.W naszym przypadku brane były pod uwagę buty z zapięciem na piętę.
Spośród bardzo dużego asortymentu sklepu wybrałam dla Oliwierka kolorowe sandałki marki Ipamena z uroczym słonikiem a dla siebie klapki marki Rider.
Zarówno moje jak i synka  są  bardzo dobrej jakości. 
Buciki Oliwierka mają pasek, który świetnie podtrzymuje całą stopę.Nie ślizgają się i są bardzo wygodne.
Oczywiście jak to małe dziecko najbardziej cieszy się ze słonika, który stanowi wspaniałą ozdobę całego obuwia.






Natomiast moje klapki są w kolorystyce czarno-zielonej.Bardzo lubię takie zestawienie  więc nie miałam dużego problemu z wyborem. Klapki mają tą zaletę, że możemy regulować rozmiar paska podtrzymującego całą stopę.
W środku wykonane są z bardzo wygodnej pianki.

I tak oto wyruszamy na basen a Was zostawiamy z cała masą zdjęć ...
Już niebawem pokażemy Wam pierwsze kroki z nauki pływania.














Sandały Ipamena-Moje Nowe Buty
Klapki Rider-Moje Nowe Buty