środa, 15 listopada 2017

Aranżacja przedpokoju czyli wielofunkcyjny mebel od Versanis



Hol, czyli przedpokój, stanowi swoistą wizytówkę domu. To pierwsze pomieszczenie, które widzą goście po wejściu. Powinno więc robić jak najlepsze wrażenie, zachwycać ładem i porządkiem, a także być stylistycznym wstępem do salonu i innych pomieszczeń ...


Szukając oryginalnego a jednocześnie stylowego mebla, który  będzie idealny rozmiarowo do małego przedpokoju trafiłam na internetowy sklep Versanis.


Versanis.pl to miejsce, w którym udowadniają  ponad wszelką wątpliwość, że piękno nie musi być ulotne. Nie musi być kruche i eteryczne. Ze szlachetnej materii metalu można wydobyć piękno i elegancję manifestujące się w kształtach mebli oraz przedmiotów codziennego użytku. Na stronie Versanis znajdziemy najbardziej wszechstronny i obszerny wybór produktów wytworzonych techniką nowoczesnej metaloplastyki, m.in.: meble metalowe, kwietniki, świeczniki, wieszaki, zestawy kominkowe oraz podpory ogrodowe.

Spośród dużego asortymentu wybrałam  pikowaną ławeczkę Modern.  Przesyłka od momentu zamówienia dotarła do mnie bardzo szybko. Całość, była bardzo starannie zabezpieczona. Zamawiając nie musimy martwić się, że coś może ulec zniszczeniu bądź uszkodzeniu. 
Ławeczka, która do mnie dotarła wykonana jest w całości z metalu. Zdecydowałam się na białe, pikowane obicie tapicerskie. 
Jak widzicie na zdjęciu ławeczka jest w mojej ulubionej czarno-białej kolorystyce i idealnie wpisuje się w skandynawskie wnętrze. Metalowe szczeble dodają jest uroku i wyglądają bardzo glamur.  Takie połączenie jest strzałem w dziesiątkę jeśli chodzi o mały przedpokój. Dodatkowo wyposażona jest w dolną półkę na której można trzymać obuwie. 




Oczywiście każdy z was ma możliwość wybrania swojego koloru tapicerki. 
Ławeczka zyskuje u mnie duży plus za sam wymiar, bowiem bardzo ciężko dostać tego typu mebel o małych rozmiarach. 
Wysoka jakość, niepowtarzalność i niska cena to trzy główne zalety, które wyróżniają ławkę spośród innych. 


Kochani jak widzicie ławeczka prezentuje się cudownie. Serdecznie zapraszam do zapoznania się z pozostałym asortymentem sklepu Versanis.pl
Na pewno każdy/każda z Was znajdzie coś co zmieni wasze wnętrze. 




Choć przedpokój ma funkcję wizytówki domu i powinniśmy zachować w nim nieskazitelny porządek, warto kierować się przede wszystkim swoim gustem. A najprościej mówiąc: hol ma się nam podobać! Wybierajmy więc meble nie tylko praktyczne, lecz także estetyczne.