poniedziałek, 20 listopada 2017

Perfect eyeliner od Bell



Witajcie kochani!
Zima zbliża się wielkimi krokami. Dziś u mnie spadł pierwszy śnieg ..
Kilka dni temu będąc na zakupach skusiłam się na eyeliner w pisaku marki Bell. Szczerze powiedziawszy mam z nim styczności pierwszy raz, ale już tera mogę Wam zdradzić jak się spisuje ...


Od producenta
Długotrwały eyeliner w pisaku o formule " waterre-sistant". Wygodna końcówka pozwala namalować precyzyjna kreskę w kolorze głębokiej czerni. Eyeliner nie rozmazuje się i utrzymuje się w nienaruszonym stanie przez cały dzień. Będzie idealny zarówno do cienkiej, jak i do wyrazistej kreski.


Moja opinia
Eyeliner marki Bell dostajemy zapakowany w kartonowe, biało-czarne pudełeczko na którym znajdziemy wszystkie niezbędne informacje co do składu i zastosowania. 
Sam eyeliner tak jak napisałam powyżej jest w formie pisaka z odtykaną końcówką. 


Końcówka eyelinera jest spiczasta, cienka, a do tego jeszcze zwęża się ku dołowi. To wszystko sprawia, że za pomocą tego produktu możemy wyczarować bardzo ładną kreskę, czy to cieńszą, czy grubszą. 


Jeśli chodzi o trwałość to spisuje się idealnie, Kreska narysowana rano utrzymuje się przez praktycznie cały dzień. Nie muszę jej więcej poprawiać.
Nie rozmazuje się i nie kruszy. Jak dla mnie jest to jeden z lepszych aczkolwiek tańszy kosmetyków tego rodzaju. Kosztuje ok 14 zł 

Polecam!