piątek, 17 listopada 2017

Zimowa edycja kąpielowych umilaczy marki Isana



Witajcie kochani!
Święta tuż, tuż ...
W tym roku miałam zamiar wcześniej niż początkiem grudnia nie kupować ozdób czy świątecznych kosmetyków, ale jak tu wytrzymać, gdy sklepowe półki uginają się od cudownych, świątecznych rzeczy. Co więcej początkiem grudnia wielu z nich już nie kupisz ...


Będąc dziś w Rossmannie skusiłam się na limitowaną, zimową edycję umilaczy do kąpieli. Nie muszę chyba pisać, że produkty marki Isana w szczególności te do mycia mają przepiękne opakowania.


Tak więc do mojego koszyka trafiły dwa żele pod prysznic oraz olejek do kąpieli. 
Z kilku propozycji wybrałam cudownie prezentujący się żel o zapachu drewna sandałowego i mandarynki  jak również wanilii i karmelu. 


Oba produkty mają świetną konsystencję, bardzo dobrze myją o odświeżają. O olejku nie napiszę a wiele bo mam go pierwszy raz. Jak tylko go użyję zrobię osobny wpis. 
Od dawna używam tych żeli i jestem nimi zachwycona. Cena również zachęca do zakupu. 


W Rossmannie skusiłam się również na kilka ozdób świątecznych i kosmetyki do makijażu ( o nich zrobię kolejny wpis).
Kochani jak widzicie opakowania przyciągają uwagę. Gorąco Wam polecam!