poniedziałek, 22 września 2014

Miejska pielęgnacja Very Me New York od Oriflame

Witajcie!

Dziś przedstawię Wam dwa z trzech kosmetyków z serii Very Me New York ,które miałam przyjemność testować dzięki firmie Oriflame,która była patronem Naszego Dębickiego Spotkania Blogerek. 

                           

Kosmetyki to krem do rąk i dezodorant w kulce Me New York.Ostatnio mieliście przyjemność przeczytać o Perfumie  z tej serii ..zapach bardzo przypadł mi do gustu...tak więc pewno się domyślacie,że te kosmetyki również ...czy tak jest naprawdę ?...o tym już poniżej !



Seria New York od Oriflame jest skierowana do energicznych nieposkromionych dziewczyn i kobiet, dla których wypad z przyjaciółkami na podbój miasta to najlepszy sposób na spędzenie wolnego czasu. Wielkomiejski styl przepełniony beztroską i nonszalancją to kwintesencja szerokiej gamy produktów składających się na limitowaną kolekcję Very Me New York.



Dezodorant antyperspiracyjny 24h Very Me New York – wzbogacony zapachem New York zapewnia 24h ochronę przed poceniem. 

Poj. 50 ml., cena regularna: 13,90 zł.


Moja opinia o dezodorancie w kulce...

Opakowanie proste,ale przyciągające uwagę.Zapach delikatny,bardzo przyjemny,inny niż perfum.Niestety zapach nie utrzymuje się zbyt długo .Nie pozostawia białych śladów.


Jak dla mnie jest to zwyklaczek,powiem nawet ,że z tych słabszych.

Moja opinia o kremie do rąk...


Krem ten znajduje się w tubie ,takiej jak inne kremy.Krem ten fajnie się rozsmarowuje,ie pozostawia tłustego nalotu.Dość szybko się wchłania.Zapach bardzo przyjemny,delikatny..podoba mi się .


Krem ten jest bardzo wydajny,wystarcza niewielka ilość ,aby pokryć całe dłonie.
Delikatnie nawilża i zmiękcza skórę .


Kochani  tak więc przetestowałam całą serię kosmetyków Oriflame Very Me New York...czy warto kupić?czy warto mieć?...tak ,dla osób ,którzy lubią delikatną i przyjemną nutę owocową ...ja taką lubię ....a zapach nie jest duszący ani mdły!
Polecam krem i wodę toaletową ! Co do dezodorantu w kulce ...u mnie się nie sprawdził!


Pozdrawiam Was i życzę miłego dzionka w tą deszczową pogodę !








                                   





18 komentarzy:

  1. może kiedyś ten krem do rąk wpadnie w moje ręce, choć mam ograniczony dostęp do oriflame.

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzadko sięgam po kosmetyki Oriflame :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tych produktów ale chętnie bym poznała.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej, z chęcią bym spróbowała!

    OdpowiedzUsuń
  5. nie sięgam po kosmetyki Oriflame, choć krem do rąk wypróbowałabym :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie się prezentują, od dawna niczego z tej marki nie mieliśmy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie powąchałabym wodę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie miałam tych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Akurat konkretnie tych produktów nie miałam, ale ja bardzo lubię kulki orfilame i z poprzednich seriis ię u mnie sprawdzały:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie lubię katalogowych kosmetyków ze względu na kupowanie w ciemno i brak możliwości pooglądania i powąchania przed zakupem.

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak właśnie myślałam :) Kremy do rąk są fajne tak samo jak wody toaletowe, ale dezodorant nigdy mnie nie zachwycił.

    OdpowiedzUsuń
  12. ja raczej nie kupię, bo jakoś do oriflame nie mam zaufania

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam słaby dostęp do tych kosmetyków, a w drogeriach jest jeszcze mnóstwo produktów, które chcę przetestować :)

    OdpowiedzUsuń