poniedziałek, 29 września 2014

BŁYSZCZYK SHINE LIP GLOSS Silver Glamour od Miraculum

Witajcie!

Dziś przedstawię Wam kolejny błyszczyk z mojej kolekcji...tym razem będzie to Shine lip gloss od Virtual.Błyszczyk ten dostałam od Miraculum - patrona Naszego blogerskiego spotkania....
Na początku podchodziłam do niego bez większego entuzjazmu..."e tam" zwykły błyszczyk !


czy zmieniłam zdanie i rzeczywiście okazał się tylko zwyklaczkiem ?
O tym przeczytacie za chwilkę ...



Opis produktu....

BŁYSZCZYK SHINE LIP GLOSS Silver Glamour– oto recepta na zmysłowo lśniące usta w stylu Glamour. Kosmetyk nadaje ustom  intensywny połysk, jak również odpowiednio je odżywia i nawilża, pozostawiając kusząco miękkie.


 A to dzięki bogatej formule opartej na olejach winogronowym i jojoba oraz odżywczym kompleksie witamin A, E, F. Błyszczyk Shine lip gloss otula usta soczystymi odcieniami brzoskwini, różu, czerwieni oraz pomarańczy połączonymi z magnetyczną głębia i uwodzicielskim blaskiem.


Moja opinia...

Błyszczyk ten jest bardzo małych rozmiarów...jak dla mnie fajna opcja do torebki i kieszeni.
Kolor jest bardzo delikatny wpadający w lekki róż.Bardzo długo trzyma się na ustach i nie rozmazuje się .Nie tworzy lepkiej warstwy.


Kolor jest jaśniejszy niż w rzeczywistości.nadaje bardzo fajny połysk,nie wysusza ust.


Błyszczyk ten jest nowością marki i dostępny jest w czterech kolorach.Idealne kolory na jesień .Zawierają olej winogronowy, olej jojoba oraz odżywczy  kompleks witamin A, E, F dzięki czemu pielęgnują, chronią i nawilżają usta.


jak widzicie na zdjęciu powyżej błyszczyk ten jest jasny w kolorze lekkiego różu .bardzo lubię takie odcienie ....szczególnie polecam go do codziennego makijażu .


Kochani jestem bardzo zadowolona z tego błyszczyku .Jest nie tylko wydajny ale również ogólnodostępny.Znajdziecie go prawie w każdej drogerii.


Kochani życzę miłego dzionka :*










37 komentarzy:

  1. ładny :) nie wiedzialam ze takie maą

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny, delikatny odcień tego błyszczyka, ja mam taki bardziej pod pomarańcz kolor, lecz lubię go też :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też bym była zadowolona z tego błyszczyku - kolor wszystko mi odpowiada. =)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo fajny,delikatny...takie uwielbiam :)

      Usuń
  4. Ja rzadko używam blyszczyków, właściwie mam tylko 1

    OdpowiedzUsuń
  5. Opakowanie w identyczne jak w przypadku błyszczyków Loreala. Ale efekt na ustach podoba mi się bardzo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam również ten błyszczyk z Loreala i rzeczywiście opakowanie identyczne,ale jakość gorsza mimo iż błyszczyk dużo droższy!

      Usuń
  6. ja nie lubię błyszczyków, zawsze kojarzą mi się z klejeniem i lepieniem się..

    OdpowiedzUsuń
  7. ja nie przepadam za błyszczykami, ale ten ma fajny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super :)
    Długo utrzymująca się formuła, nie rozmazuje się.. jak dla mnie błyszczyk idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładny odcień :) no, fajny kosmetyk :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo śliczny kolorek takie lubię :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładny, delikatny kolor :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. przydalby mi się, ładny kolorek;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. nie używam często błyszczyków, ale ten ma piękny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolor ładny. Chociaż wole szminki :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Wygląda fajnie a kolorek rewelacja.

    OdpowiedzUsuń
  16. Generalnie wolę pomadki,ale muszę przyznać,że kolor bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  17. Efekt na ustach bardzo mi się podoba. Ogólnie widzę go po raz pierwszy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kolor rewelacyjny !!! nie wiesz gdzie go można kupić ??

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja właśnie chyba wolę mniejszą pojemność, bo dużej nigdy bym nie zużyła:))

    OdpowiedzUsuń
  20. Kiedyś używałam dużo błyszczyków i tej firmy miałam, lubiłam. Teraz to pomadki zapełniają mi szufladę ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. z opakowania przypomina mi błyszczyk z Loreala.

    OdpowiedzUsuń
  22. musze wypróbować - w ogóle ostatnio wiele dobrego słyszałam o kosmetykach miraculum

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo ładny, ale jeszcze się z nim nigdzie nie spotkałam

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo lubię kosmetyki Virtual, ale błyszczyku jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń