wtorek, 16 września 2014

Soraya Body Diet 24 -Wyszczuplający balsam do ciała

Witajcie!

Dziś przedstawię Wam balsam do ciała ,który mam przyjemność testować dzięki firmie Soraya . Balsam ten jest moim drugim opakowaniem...pierwszą tubkę zakupiłam sama...nie dla odchudzania,bo w to nie wierzę ,ale dla lepszego ujędrnienia i nawilżenia.



Opis produktu...

technologia kosmetycznej liposukcji
fat burner
adipobloker
dieta komórkowa



BALSAM BODY DIET24 to kosmetyk do pielęgnacji całego ciała, przeznaczony dla osób, które chcą znacząco poprawić jędrność skóry i wymodelować sylwetkę.



Formuła z efektem chłodzenia oparta na technologii kosmetycznej liposukcji wykorzystuje nowatorskie składniki aktywne, by ograniczać komórkom tłuszczowym kalorie i pobudzać je do spalania tłuszczu 24 godziny na dobę, w każdej sytuacji!


Moja opinia...

Balsam znajduje się w tubie o pojemności 200ml.Jest bardzo wydajny i starcza na długi okres.Bardzo dobrze się rozsmarowuje ,nie pozostawia tłustego nalotu.Zaraz po nałożeniu balsamu czujemy zimno czyli działa  tak zwany efekt chłodzenia..,świetne uczucie ,szczególnie w letnie i upalne dni.


Balsam już po pierwszym użyciu wygładził moją skórę ,delikatnie nawilżył.Niestety w efekt odchudzenia nie wierzę ...tak więc pod tym względem się nie wypowiem.


Opakowanie jest bardzo fajne,szczerze mówiąc bardzo przyciąga uwagę .
Kochani czy go Wam polecam?  ...jako balsam tak ...jako kosmetyk odchudzający chyba nie bardzo ...u mnie nic pod względem wyszczuplenia się nie pojawiło .


Balsam ten dostępny jest w większości drogerii ,kupić go możecie za ok 14zł .
Cena nie duża a fajny balsam zawsze można mieć ...

Pozdrawiam









21 komentarzy:

  1. Również go przetestowałam. Praktycznie kończę swoją tubke. Ładnie pachnie, nawilża, delikatnie napina ale nic poza tym. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wierzę w działanie takich produktów ;]

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wierzę,że balsam spali nasz tłuszczyk ;) ale na pewno ujędrni skórę i ją nieco napnie :) Przy ćwiczeniach i diecie czemu nie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. W połączeniu z ćwiczeniami i dietą myślę, że mógłby się sprawdzić. Ja nie jestem systematyczna z takimi kosmetykami to raczej takich nie kupuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. też nie jestem przekonana ale lubie takie chłodzace kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Trochę ujędrniał moją skórę Monia, ogólnie spoko, ale bez szału.

    OdpowiedzUsuń
  7. No tak w te bajki o odchudzającym balsamie to chyba już nikt nie wierzy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. raczej się nie skuszę....nie cierpię efektu chłodzenia

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam i specjalnych efektów nie widzę :(

    OdpowiedzUsuń
  10. A mnie bardzo ciekawi ten produkt ! :D Chętnie sprawdzę jak spisze się u mnie ;D Oczywiście nie wierzę że mnie tam wyszczupli do rozmiarów nitki :D

    OdpowiedzUsuń
  11. jako balsam do ciała bym go wypróbowała..jako wyszczuplanie,nie wierzę w cuda..:)

    OdpowiedzUsuń
  12. w działanie wyszczuplające też nie wierzę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie wierzę w takie specyfiki :) Mam dwa produkty z serii BodyDiet24 i oddałam je mojej mamie - mi na moje kg na pewno one nie pomogą :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ostatnio się nad nim zastanawiałam i raczej go kupię ;) powiem szczerze że często produkty antycelluit i wyszczuplające to dobre nawilżacze ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam go, ale jeszcze nie zdążyłam przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Widziałam go, ale jakoś się nie skusiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ja w odchudzenie też nie wieżę ale balsamy często dają lepsze napięcie skóry przez co jest jędrniejsza, szkoda, że chwilowo, gdy używamy dany kosmetyk a nie na stałe.

    OdpowiedzUsuń
  18. lubię takie balsamy, więc chętnie wypróbuje go :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie znoszę efektu chłodzenia, brrrrr

    OdpowiedzUsuń
  20. Lubię efekt chłodzenia, może kiedyś wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo lubię takie balsamy ponieważ fajnie nawilżają i ujędrniają, ale można się nieźle sparzyć, ostatnio kupiłam pewnej marki i niestety skóra sucha masakra, ale lubię na rozgrzewające bo jestem zmarzluch i zimą w sam raz ;)

    OdpowiedzUsuń