czwartek, 11 września 2014

Musujące tabletki do kąpieli dłoni

Witajcie!

Dziś przedstawię Wam produkt ,który dla mnie samej jest totalna nowością a mianowicie tabletki do kąpieli dłoni.

                           

Już od dawna używałam bardzo różnych kosmetyków do dłoni ...maseczki,peelingi nie mówiąc już o kremach,balsamach i tych sprawach .
Ale takie cudeńko mam pierwszy raz...



Opis produktu...

nawilżenie i regeneracja skóry dłoni...
Profilaktyka zniszczonych paznokci...
* zmiękcza i uelastycznia naskórek


*intensywnie nawilża
*regeneruje płytkę paznokcie


Moja opinia...

Tabletki znajdują się w pudełku.Każda z nich jest osobna zapakowana w folie.tak jak widzicie na zdjęciu tabletki bardzo przypominają pudrowe cukierki ...tak więc trzeba trzymać z dala od dzieci.


tabletki są koloru różowego o nie co dziwnym zapachu...
Swoje tabletki zakupiłam w biedronce za 4,99 zł.


Tabletki w wodzie dość szybko się rozpuszczają .Najpierw trzeba jednak wrzucić tabletkę do ciepłej wody i poczekać aż rozpuści się .Dłonie po wyjęciu są delikatniejsze i gładsze.


Czy  wzmacnia paznokcie ?...ja niestety nie jestem do końca przekonana,ale fajnie od czasu do czasu sprawić sobie coś innego...coś przyjemnego...coś co nigdy wcześniej nie miałyśmy !



Kochani czy Wam polecam te pudrowe ,pastelowe tabletki do kąpieli dłoni?...tak...bo każdemu należy się chwila relaksu ...a z nimi na pewno taki relaks będziecie mieć.

Pozdrawiam 















28 komentarzy:

  1. Też zakupiłam te tabletki, ale jeszcze nie używałam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. myślałam nad ich zakupem, ale w końcu się nie skusiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie dzisiaj się na nie natknęłam w biedronce :) zaciekawiły mnie ale się na nie nie zdecydowałam. Podobnie jak moja poprzedniczka, uważam ten wynalazek za zbędny. Ale ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem, czy chciałoby mi się w to bawić. Oj ci producenci...ciągle wzbudzają w nas sztuczne potrzeby ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię takie ciekawostki kosmetyczne. Chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wow nie znam,ale fajna cena- więc warto wypróbować:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Też je chciałam kupić, ale w końcu jakoś mi ten zakup z głowy wyleciał ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niby fana sprawa, ale sama bym ich nie kupiła.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zachęciłaś mnie by je zakupić.

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja kupiłam do stópek :d Ciekawe jak się spiszą ;]

    OdpowiedzUsuń
  11. jeszcze ich nie widziałam, ale jutro wybieram się do Biedronki :p

    OdpowiedzUsuń
  12. a ja kupiłam te do stóp i są rewelacyjne, pozwalają na chwilę relaksu a stopy są odprężone :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Dopóki nie zobaczyłam ich w Biedronce, nawet nie wiedziałam, że takie cudo istnieje.

    OdpowiedzUsuń
  14. A moim zdaniem to nie jest sztuczna potrzeba. Co jakiś czas robię porządną kąpiel moim dłoniom, zmiękczam dobrze skórki i ogólnie robię im małe spa :)
    Tabletki również kupiłam, ale jeszcze nie miałam okazji przetestować. W końcu 5 zł to nie majątek, a Biedronka ostatnio ma naprawdę dobre i tanie produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kupiłam ale jeszcze nie używałam :D.

    OdpowiedzUsuń
  16. Miałam ochotę zakupić.
    Czy ten produkt rzeczywiście zmiękcza naskórek ? czy tylko taki gadżet relaksujący.
    bo jeśli tak to sprawdzi się przed odsuwaniem skórek.

    OdpowiedzUsuń
  17. chętnie z ciekawości bym je wypróbowała, cena jest niska.

    OdpowiedzUsuń
  18. ciężko mi wytrzymać z dłońmi zanurzonymi w miseczce, ale jeśli byłyby jakieś efekty, to może bym się przekonała :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Raczej nie kupię, bo radzę sobie dobrze bez nich :) Ale to fajna sprawa, jeśli potrzebujemy trochę relaksu w stylu spa :)
    Pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  20. ja chce wypróbować te do stóp bo nie przepadam za solami :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Widziałam je w Biedronce, ale nie kupiłam, teraz żałuję... za taką cenę to można wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  22. jak dla mnie to chyba zbędny gadżet, ale wyglądają ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Dobra cena, ładne opakowanie. Z pewnością kupię. Dłoniom też się należy chwila relaksu. ☺

    OdpowiedzUsuń