piątek, 12 września 2014

Foot Works dwufazowa kąpiel do stóp

Witajcie!

Dziś przedstawię Wam kolejny kosmetyk do pielęgnacji stóp a mianowicie Dwufazową kąpiel do stóp,którą zamówiłam z Avonu.
Kosmetyki tej firmy goszczą u mnie nie zbyt często ...ale raz na jakiś czas sprawiam sobie jakąś nowość z katalogu Avon.

                     

Płyn ten jest moim drugiem kosmetykiem,który zakupiłam w katalogu.Ostatnio miałam lawendowy ...i bardzo go lubiłam...dlatego tym razem postanowiłam zakupić inny.
Czy dobrze zrobiłam ?...o tym już za chwilę ...



Płyn ten znajduje się w plastikowej butelce o pojemności 100 ml.Produkt jest bardzo wydajny i mimo niewielkich rozmiarów starcza na dość długi okres...no chyba ,że będziecie taką kąpiel serwować sobie bardzo często ...


Moją kąpiel robię raz  w tygodniu .Do miski dodaje zakrętkę tego płynu ...to w zupełności wystarczy .Płyn ma jasno-niebieski  kolor .Delikatnie się pieni przy zamieszaniu.Skóra stóp po takiej kąpieli jest delikatna i miła w dotyku.


Zapach jak dla mnie jest mało wyczuwalny.Przed każdym użyciem należy wstrząsnąć płyn.Płyn ten oczywiście wlewamy do ciepłej wody.Po takiej kąpieli należy stopy dokładnie spłukać .


Jak dla mnie ten płyn jest takim zwyklaczkiem...nie jest zły ,ale wspaniały też nie jest.Dużego wrażenia na mnie nie zrobił ...wolałam lawendowy .

Pozdrawiam

















19 komentarzy:

  1. Lubię linię Foot Works, ale płyny do stóp mnie nigdy nie kręciły. Jakoś tak nie bardzo wierzę, że są w stanie coś specjalnego zdziałać. Nie ma to jak porządny ździerak i silny krem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja ostatnio polubiłam moczenie stóp :D Na chwilę obecną kupiłam tabletki z Biedronki :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam jeszcze takiego płynu

    OdpowiedzUsuń
  4. oj dawno temu miałam - bardzo lubiłam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale to dawno temu było jakiś lawendowy był...

    OdpowiedzUsuń
  6. Łał nawet nie wiedziałam, ze coś takiego jest;o

    OdpowiedzUsuń
  7. Łał nawet nie wiedziałam, ze coś takiego jest;o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahah przyznam szczerze, że sama jestem w lekkim szoku :)

      Usuń
  8. ja musiałabym swoim takie coś zafundowac;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja lubię moczyć nogi :) po całym dniu biegania,daje to poczucie ulgi i ukojenia :) Muszę spróbować z takimi specjalistycznymi produktami.Zazwyczaj używam płynów do kąpieli

    OdpowiedzUsuń
  10. u mnie stoi właśnie na półce i nie mam kiedy się za niego zabrać
    mam jeszcze peeling do stóp z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nie miałam i raczej się nie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj już dawno nie używałam kosmetyków avon. Nie próbowałam ani tego ani lawendowego. Takie spa dla ciała, stóp jest świetne! Też jestem tego zdania, że raz w tygodniu aż powinno się !! umilać sobie czas ;) Buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja lubię używać zwykłej soli do kąpieli czy płynu :) Nie kuszą mnie takie wynalazki :D

    OdpowiedzUsuń
  14. lubię moczyć nogi w gorącej wodzie, bardzo mnie to relaksuje :) nie mam dużych wymagać, wystarczy zwykłe mydło do rąk więc na ten produkt raczej się nie skuszę

    OdpowiedzUsuń
  15. taki płyn to w moim przypadku lepsze rozwiązanie niż sól więc może wypróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ja używam soli z flosleku, miałam kiedyś maseczki do stóp z avonu ale nie lubiłam ich, nie dlatego że złe działały ale były do zmycia a ja nigdy długo nie mogę usiedzieć bez ruchu , tego płynu raczej nie zamówię

    OdpowiedzUsuń