środa, 24 września 2014

Mam i Ja...Tangle Teezer

Witajcie!

Dziś dostałam miłą niespodziankę a mianowicie do Mojej siostry z bloga Pasje Rozmarzonej Skrzypaczki przyszła paczuszka a w niej ...Nasze dwie urocze i mega kolorowe Szczotki Tangle Teezer....Ja wybrałam sobie w kolorze Seledynowo-Różowym a siostra postawiła na Niebiesko-Różową ...



Czytałam o niej mega różne opinie ,ale w większości pozytywne!No i cóż od razu zabrałam się za testy!




Prawdziwa rewolucja w rozczesywaniu włosów!
Tangle Teezer rozczesuje włosy bezboleśnie i szybko,
pozwala uzyskać niezwykły efekt w ciągu pół minuty!


Szczotka została uznana za najlepszy innowacyjny produkt fryzjerski ze względu na swoje niezwykłe działanie:


bezboleśnie rozczesuje splątania
masuje skórę głowy
nie niszczy struktury włosa


Produkt został doceniony przez profesjonalistów i konsumentów z całego świata. Teraz Tangle Teezer dostępny także w Polsce, w najlepszych salonach fryzjerskich.


Szczotka Tangle Teezer dostosowuje się do włosów, nie ciągnie splątanych kosmyków, czesze delikatnie i cicho zapewniając gładkie i lśniące włosy w mgnieniu oka. Codzienne szczotkowanie włosów szczotką Tangle Teezer wpływa na zwiększenie ich połysku!



Kochani szczotka jest genialna nie tylko świetnie rozczesuje ,ale również wygładza...nareszcie moje włosy nie są "puszyste"


Swego czasu "taką "szczotkę można było zobaczyć w biedronce ?...nie,nie,nie ta szczotka była totalną podróbką !
Dobrze ,że się na nią nie skusiłam ....


Kochani a U Was jak się sprawdza?...

Pozdrawiam 









                                             

35 komentarzy:

  1. Nie znam jej jestem ciekawa jak poradziła by sobie z moimi włosami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetna jest! na pewno poradziłaby sobie :)pozdrawiam

      Usuń
  2. Podejrzewam, że fajnie sprawdziłaby się u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam ją już prawie 1,5 roku i nie wyobrażam sobie czesać się inną szczotką :) a Twoja ma super kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A jeśli ktoś chce własną szczotkę zapraszam do mnie na konkurs:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam i bardzo sobie chwilę,ale ostatnio zdradziłam go ze szczotką z włosia dzika i widzę,że jest jeszcze lepiej niż przy TT

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jestem Karolinko bardzo ciekawa tej szczotki z włosia dzika :*

      Usuń
  6. Widzę mojego ulubieńca :) Ja mam różowo-fioletowego, ale ta wersja kolorystyczna niesamowicie mi się podoba!
    Zapraszam na mój kanał youtube, może zajrzysz?

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja już teraz, nie zamieniłabym jej na żadną inna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam za krótkie włoski do tej szczotki ;D Ale kupiłam na urodziny przyjaciółce mam nadzieję że będzie zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno będzie:)świetny pomysł na prezent!

      Usuń
    2. Też dostałam mojego TT na urodziny od przyjaciółki :D

      Usuń
  9. Gratulacje! Ładna wersje masz:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam swoją od pierwszego użycia :) na prawdę jest warta tych pieniędzy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja nadal nie mam szczotki TT, ale pewnie kiedyś ją kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  12. mam i kocham :) wreszcie u nas skończył się problem z płaczem przy czesaniu mojej córeczki, która ma głowę pełną loczków:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. świetna jest również dla dzieci ,ja dziś mojego synka czesałam

      Usuń
  13. Chciałabym :) Na razie mam tylko podróbkę :).

    OdpowiedzUsuń
  14. Jest moim ulubieńcem! Posiadam wersję kompaktową i swobodnie mogę go zbierać w każdą pozdróż. Twoja wersja kolorystyczna jest pełna optymizmu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja jestem dość zadowolona, ale do wielkich zachwytów mi daleko. Nie rozczesuje porządnie włosów. Mam nadzieję, że nie mam podróbki....

    OdpowiedzUsuń
  16. planuję kupić :)
    ta wersja kolorystyczna bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  17. u mnie sprawuje się świetnie od 1,5 roku i mam nawet kompakt do torebki choć rzadko w ciągu dnia czeszę włosy, tylko jeśli wyprostuję

    OdpowiedzUsuń
  18. mam i uwielbiam :)ale twój ma ładniejsze kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mnie jakoś TT ciągle nie kusi, ale dobrze, że Ty jesteś z niego zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja mimo tylu pochlebnych opinii nadal nie jestem do niej przekonana ;]

    OdpowiedzUsuń
  21. Od dawna już za mną "chodzi" TT.
    Muszę ją w końcu kupić!

    OdpowiedzUsuń
  22. mam szczotkę, a ty sobie fajne kolorki dobrałaś:D

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie ma lepszej na kołtuny itd ;) a kiedyś musiałam ściąć pełno włosów ;(

    OdpowiedzUsuń