sobota, 13 września 2014

Paczuszka ze Spotkania od Eveline

Witajcie!

W końcu i do mnie dotarła paczuszka Spotkaniowa od Eveline .Firma ta była patronem naszego Blogerskiego spotkania w Dębicy.Niestety tak wypadło,że paczuszki nie doszły bezpośrednio na czas,ale firma postarał się oto ,aby każda z Nas paczuszkę dostała ...za co serdecznie dziękuję !



A oto co znajdowało się w mojej paczce...
Oczywiście w najbliższym czasie zabieram się do testów...


Professional Art make-Up -Matujący puder mineralny z jedwabiem 


Satin Blush-Róż do policzków


Lacta Med-żel do higieny intymnej


Argan Oil-ultradelikatny nawilżający Krem do depilacji


Nawilżająco-Rozświetlający krem 8w1


Argan&Vanilla-Luksusowy balsam do ciała


Luksusowy olejek Arganowy 3w1


Kochani tak jak widzicie kosmetyki świetne.Wszystkie bardzo przydatne.Puder już testują i jest świetny...ale tylko tyle Wam zdradzę.I jak Wam się podoba moja paczuszka?
Buziaki ,życzę miłego dzionka








26 komentarzy:

  1. Dużo fajnych rzeczy, tylko pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super paczka;) gratuluję i życzę miłych testów:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oby wszystko się sprawdziło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa jestem tego pudru z jedwabiem :) A co specyfików do depilacji jak dla mnie duży plus, byłam bardzo zadowolona z nich. A jeśli chodzi o argan do włosów już niezbyt :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Eveline ma teraz dużo ciekawych propozycji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajna paczka, będziesz miała co testować.

    OdpowiedzUsuń
  7. interesuje mnie bardzo balsam do ciała z wanilią

    OdpowiedzUsuń
  8. Super ! Mam ten Balsam z Vanilią - pachnie obłędnie !♥

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajne rzeczy, miłych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Niezła paczka.☺już się nie mogę doczekać recenzji.

    OdpowiedzUsuń
  11. Balsam do ciała waniliowy ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. OOO same nowości od Eveline. Jeszcze nie spotkałam się z tymi produktami.

    OdpowiedzUsuń
  13. lubie eweline, maja super kremy do rąk :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna paczuszka, miłego testowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. kocham ta firme, od lat stosuje od nich eyeliner. polecam rowniez olejek arganowy do włosów z tej firmy, uzywalas moze?:)

    OdpowiedzUsuń