czwartek, 9 stycznia 2020

Batiste Wildflowers, suchy szampon czyli mój ulubieniec z Notino.pl


Suchy szampon to zdecydowanie jeden z tych produktów, które wzbudzają zainteresowanie wśród kobiet. Sama długo zastanawiałam się czy taki produkt może być skuteczny.
I tak  zdecydowałam się na zakup suchego szamponu Wildflowrs marki Batiste. Oczywiście jak zawsze niezawodne okazały się zakupy na Notino.pl



Tak naprawdę znajdziecie tam różnego rodzaju produkty do pielęgnacji włosów. 
Już od pierwszego spojrzenia szampon ten wywarł na mnie pozytywne wrażenie. Opakowanie idealnie nawiązuje do nazwy szamponu. Piękna, wiosenna grafika przenosi nas w czasy błogiego, letniego lenistwa ...



Ale mimo wszystko najważniejsze jest działanie ...



Jak wiecie każdy produkt używany w nadmiernych ilościach może zaszkodzieć, dlatego tego szamponu używam sporadycznie, wtedy, kiedy chcę w szybki sposób odświeżyć moje włosy. Pamiętajcie, że nie zastąpicie nim tradycyjnego mycia głowy!



Jak używać suchego szamponu
W pierwszej kolejności należy wyszczotkować włosy. Przed użyciem należy wstrząsnąć szampon.
Rozpylamy szampon po czym ponownie szczotkujemy w celu pozbycia się nadmiaru sebum.



Szampon Batiste zdecydowanie skradł moje serce! 
Ma delikatny, kwiatowy i przyjemny zapach. Już pierwsze zastosowanie wywołało uśmiech na mojej twarzy. Szampon świetnie poradził sobie z nadmiarem sebum. Przywrócił im lekkość i puszystość nie wysuszając przy tym moich włosów. 
Delikatnie unosi je u nasady.


Suche szampony będą świetna opcja jeśli wyruszamy w podróż i nie będziemy mieli możliwości umycia głowy w tradycyjny sposób. Gorąco zachęcam Was do wypróbowania Batiste Wildflowers. Na Natino.pl znajdziecie suche szampony również innych marek.
Warto spróbować!