czwartek, 2 stycznia 2020

2020 Nowy Rok! Camolin - z miłości do natury



I mamy!
2020 rok przywitaliśmy z mężem na balu sylwestrowym. Zabawa trwała do białego rana! Teraz pora powrócić do rzeczywistości. 
Ten rok zaczynam bardzo pracowicie. Za kilka dni wyruszam na szkolenie a potem zaczynam pracę. Maż wylatuje, budowa domu też rusza pełną parą  i czeka mnie nie lada wyzwanie, aby obowiązki domowe, wychowanie synka pogodzić z pracą. Ale ja tak lubię ...
Uwielbiam czas, kiedy dużo się dzieje. Pragnę również być z Wami na bieżąco i wraz z innymi firmami prezentować Wam na moim blogu nowości nie tylko kosmetyczne.



I tak w nowym roku przychodzę z Camolin, marką która powstała z miłości do natury i wyjątkowych wspomień - błogiego lata, zapachu słodkich truskawek i błogiego dzieciństwa.



Jeszcze przed świętami dotarła do mnie paczuszka z kosmetykami do codziennej pielęgnacji ciała. 
Cudownie pachnące żele do mycia ciała o zapachu truskawek sprawiają, że zimowe dni stają się cieplejsze.



Komsetyki, które do mnie trafiły dostałam zapakowane w cudownym, białym koszyczku. W środku znajdowały się dwa żele pod prysznic oraz mydło w płynie.



Moja opinia na temat żelów pod prysznic
265 ml produktu otrzymujemy w zielonej, plastikowej butelce na której znajdziemy wszystkie niezbędne informacje co do składu i zastosowania.



Już po otwarciu poczułam śliczny, bardzo naturalny zapach. Produkty marki Camolin składają się z 92% ze składników pochodzenia naturalnego.
Żele mają gęstą konsystencje i są bardzo wydaje. Wystarczy niewielka ilość produktu, aby dobrze się umyć. Świetnie pienią się. Skóra jest wygładzona i miła w dotyku. Co więcej nie wysuszają jej.



Kochani jeżeli szukacie nie tylko dobrych produktów, ale i cudownie pachnących to marka Camolin będzie tą najlepszą. Jestem bardzo szczęśliwa, że mogłam wypróbować takich kąpielowych pachnidełek. 


Moja opinia na temat mydła w płynie 
 300mlproduktu otrzymujemy  w plastikowej butelce wyposażonej w dozownik, który działa bardzo sprawnie. 
Dzieki temu możemy zaaplikować tyle produktu ile w danej chwili nam potrzeba. Mydełko ma piekny zapach mięty. Jest gęste i bardzo wydajne. Świetnie myje i odświeża. 
Zapach na dłoniach utrzymuje się przez długi czas. 
Delikatnie pieni się. Nie wysusza delikatnej skóry dłoni. Nie podrażnia, nie uczula. Jest delikatne, łagodne. Idealne nie tylko dla dorosłych.



Kochani z całą przyjemnością polecam produkty marki Camolin. Jeżeli uwielbiacie latenie zapachy i chcecie przenieś je do swojej łazienki to te produkty są dla Was. Ja jestem bardzo mile zaskoczona wysoka jakością i bogatym składem. 
Gorąco polecam!