wtorek, 14 stycznia 2020

Prezentowe inspiracje! Pomysł na Walentynkowy prezent dla Niego, Notino.pl



Są takie prezenty, które zapamiętuje się do na długi czas! Pomysł na Walentynkowy prezent dla naszego ukochanego stawia przed nami kobietami wyzwanie w postaci zagadki : co kupić, aby został zauważony. 
Dlatego w dniu dzisiejszym postanowiłam Wam podpowiedzieć co takiego Ja sama osobiście będąc dziewczyną swojego chłopaka a potem jako zona swojego męża kupowałam najczęściej. Oczywiście pomijając fakt, że najlepszym prezentem dla mojego męża to czas, kiedy wspólnie we dwoje spędzamy go  na romantycznej kolacji czy na wypadzie w góry.


Walentynkowe inspiracje, które dziś zobaczycie pochodzą z Notino.pl
Tam naprawdę można odszukać bardzo fajne produkty, które nie tylko świetnie wyglądają, ale również przydadzą się każdemu mężczyźnie. 


Wiele kobiet zastanawia się czy wybór perfumy na Walentynki to dobry pomysł. Obawiają się czy nie zostanie to źle odebrane przez partnera. Nic bardziej mylnego. Perfum sprawdza się doskonale zarówno wtedy, kiedy za nami krótki staż związku, jak i wówczas, kiedy znamy partnera na wylot. Sama bardzo często kupowałam mojemu mężowi taki prezent i zawsze była zadowolony z mojego wyboru.
Armani Emporio Stronger With  You to woda, która idealnie wpisuje się w Walentynkowy klimat. Energetyczny zapach będzie idealny dla współczesnego mężczyzny.






Dla typowych brodaczy bardzo fajnym pomysłem na prezent może stać się trymer do brody Babyliss For Men  Multi 10 Titanium
Idealny do włosów i zarostu.





Trafnym pomysłem mogą okazać się różnego rodzaju zestawy kosmetyków dla mężczyzn. Tym razem prezentuje Wam pięknie zapakowany zestaw Cuba Gold. Dwie wody toaletowe, żel pod prysznic i woda po goleniu.




Ferrari Scuderia Black to kolejny ciekawy zestaw dla Niego  niego składający się z wody toaletowej, dezodorantu i żelu pod prysznic.




Kiedy nasz ukochany lubi  gadżety to ten prezent na pewno będzie trafiony. Braun MobileShave to maszynka do golenia w wersji podróżnej. Precyzyjnie goli, ma unikatowy wygląd i można smiało myć.
Czyż nie jest urocza?
Kochani jak widzicie prezent nie musi być nudny i oklepany! Wystarczy dobrze poszukać ! Notiono.pl na pewno ułatwi Wam to zadanie. A mi pozostało Wam życzyć cudownych, pełnych miłości Walentynek!