sobota, 11 stycznia 2020

Hair Care Panda czyli pastelove cudeńka do pielegnacji włosów


Witajcie kochani!

Kilka dni temu dotarła do mnie przeurocza niespodzianka na którą, przyznam, czekałam z niecierpliwością. 
Mowa tutaj o produktach do włosów marki Hair Care Panda, które zachwyciły mnie nie tylko pozytywnymi opniami, ale również uroczą szata graficzną. 

Hair Care Panda to dla mnie nowość. Pierwszy raz dowiedziałam się o nich właśnie z waszych blogów. I tak oto postanowiłam sama zaprezentować Wam i skusić się na trzy produkty, które dla Was zaprezentuję. 

Pierwszy produkt to Hair Care Panda Vegan Gummies czyli witaminy na włosy w żelkach.


Nutraceutyk w formie żelek odpowiednich dla wegan. Bogaty skład z 11 składnikami VEGAN BIOTIN COMPLEX zadba o Twoje włosy kompleksowo.
I ma niesamowity smak!



Kolejny produkt to Silky Elixir czyli nawilżające serum do włosów.
Hair Care Panda Silky Elixir to idealny pomocnik w stylizacji – ułatwia ją i nadaje blask. Dodatkowo nawilża włosy. Nie pozostawia tłustej warstwy na dłoniach!

Ostatni produkt, który przywędrował do mnie to Cute Shaker.
Hair Care Panda Cute Shaker możesz zabrać wszędzie!



Posiada sitko oraz wygodny ustnik do picia. Idealnie leży w dłoni.
Wykonany z trwałego plastiku, który można myć w zmywarce.
Kochani jak widzicie wszystkie te produkty wyglądają przeuroczo. Oglądajcie koniecznie moje instastory na którym będę prezentowała te produkty. Zdradzę Wam tylko, że zapach mają obłędny 
Razem z nimi przeniesiecie się w świat błogiego dzieciństwa wypełnionego po brzegi smakiem gumy balonowej ...