niedziela, 19 stycznia 2020

Idealnie czyste mieszkanie z House Detailing



Sprzątnie domu czy mieszkania nie musi być czasochłonne, wystarczy, że znajdziemy odpowiednie środki, które pozwolą na szybkie i dokładne posprzątanie pomieszczeń ...



W dniu dzisiejszym przychodzę do Was z produktami, które towarzysza mi w codziennych zadaniach dotyczących sprzątania mojego mieszkania. Mowa tutaj o marce House Detailing i jej produktach.



Wybierając odpowiednie produkty do sprzątania musimy zwrócić uwagę na kilka szczegółów a mianowicie na to czy produkty są ekologiczne czy standardowe. Również bardzo ważne jest to, aby po prostu były skuteczne w walce z różnego rodzaju zabrudzeniami. 



Wybierając produkty House Detailing przyznam szczerze, że kierowałam się opinią w sieci o tych produktach. Wiele informacji o nich dotarło właśnie z waszych blogów.
I tak oto sama postanowiłam wypróbować! 



Pierwszy produkt, który trafił do mojego koszyka to płyn do mycia paneli o zapachu cynamonu. uwielbiam ten zapach i byłam strasznie ciekawa jak rzeczywiście pachnie. Do tego postanowiłam dobrać płyn do mycia mebli, wyposażony w spryskiwacz również o tym cudownym zapachu. na koniec trafił do mojego wirtualnego koszyka płyn do mycia powierzchni szklanych HD Glass Cleaner.



Wszystkie produkty dostajemy w kartonowym pudełku, które jest starannie zabezpieczone. Zamawiając, nie musimy martwić się, że coś może ulec zniszczeniu bądź uszkodzeniu. 
Każdy z płynów dostajemy w plastikowej butelce na której znajdują się wszystkie niezbędne informacje co do składu i zastosowania. 
Dodatkowo do płynu Glass Cleaner i płynu do mebli dostarczony został spryskiwacz, którego musimy zamontować. 
Spryskiwacze działają bardzo sprawnie. Możemy również ustawić opcję bezpośredniego psykania lub stworzyć pianę.


Jak na razie używałam kilka razy zarówno płynu do mycia paneli jak również płynu domycia mebli. Oba te produkty spisały się doskonale. Nie tylko świetnie radzą sobie z zabrudzeniami, ale również maja obłędny zapach. Cynamon w tym produkcie jest przyjemny, bardzo naturalny i utrzymuje się w pomieszczeniu bardzo długo. 
Dodatkowo płyn do mycia mebli zostawia cudowny połysk, nie zostawia smug. 



Jeżeli chodzi o płyn do mycia szyb również świetnie spisuje się. 
Kochani serdecznie polecam produkty HD. Jeżeli szukacie produktów, które swoim zapachem zachwycają to zdecydowanie musicie odwiedzić sklep HD. 


Na moim Instagramie możecie na bieżąco obserwować nowości, które później opisuję na blogu. 
Tak więc gorąco polecam!