wtorek, 21 stycznia 2020

Pielęgnacja samochodu z RRCustoms



Preparaty do mycia i pielęgnacji samochodu to dla niektórych niepotrzebne rzeczy. Nie każdy dba przecież o wygląd swojego samochodu. Inni takie prace zlecają wykwalifikowanym firmom. Pozostali tak jak i w moim przypadku wolą sami zadbać .



Odkąd mąż pracuje na co dzień bardzo daleko te obowiązki należą również do mnie. Uwielbiam to mimo, iż nie raz ciężko samej pogodzić wiele obowiązków, dlatego  w pielęgnacji mojego samochodu pomagają mi produkty marki RR Customs



Dzięki tym preparatom mogę umyć i zadbać o samochód na własną rękę, odświeżyć lakier, kokpit lub tapicerkę. Spośród wielu produktów oferowanych przez markę wybrałam Glass Cleaner, Plastic Cleaner i Quick Detailer.
Wszystkie te produkty od momentu zamówienia trafiły w moje ręce bardzo szybko. Całość była bardzo starannie zabezpieczona. Zamawiając, nie musimy martwić się, że coś może  ulec zniszczeniu bądź uszkodzeniu. 



Glass Cleaner to preparat do czyszczenia szklanych powierzchni. Idealnie sprawdza się do czyszczenia szyb. Doskonale usuwa brud i nie pozostawia smug. 



Plastic Cleaner to środek do czyszczenia powierzchni wykonanych z twardych tworzyw sztucznych oraz przygotowania elementów do aplikacji RR Interior Dressing.



Ostatni produkt to Quick Detailer czyli 
preparat do nabłyszczania lakieru, który maskuje drobne rysy. Nie uszkadza wosku ani powłoki ceramicznej. Tworzy za to powłokę hydrofobową. Skutecznie odpychając cząsteczki kurzu, pyłu czy wodę. 



Wszystkie te produkty otrzymujemy w plastikowych butelkach z kolorowa szatą graficzną. Na opakowaniu znajdziemy wszystkie niezbędne informacje co do składu i zastosowania. 
Do każdej butelki dołączony jest spryskiwacz, który działa bardzo sprawnie. Umożliwia nam to doskonałą aplikację. 



Kochani jak widzicie w bardzo prosty sposób możemy wiele czynności związanych z pielęgnacją samochodu wykonać same. Ja jestem bardzo mile zaskoczona tymi produktami i Wam gorąco polecam. Koniecznie zaglądnijcie na stronę RR Customs.