poniedziałek, 27 stycznia 2020

Urządzamy wnętrze, Retro plakaty do pokoju synka od Myloview



Dekoracje do pokoju dziecięcego w znacznej mierze uzależnione są od płci i zainteresowań dziecka. Inne dodatki będą w pokoju dziewczynki a jeszcze inne w pokoju chłopca. Wybierane do przestrzeni dziecka ozdoby na ścianę powinny być kolorowe, funkcjonale i bezpiecznie.



Ostatnio urządzając pokój synka w mieszkaniu a jednocześnie myśląc już o pokoju, który będzie w naszym przyszłym domu miałam nie lada dylemat co zawiesić na dużych, przestrzennych ścianach.
I tak przyglądając ofertę internetowych sklepów trafiłam na markę Myloview.



Myloview to firma, która w swoim asortymencie posiada fantastyczne plakaty, fototapety, naklejki, obrazy, dzięki, którym zmienicie wnętrza waszego domu nie do poznania.



I tak spośród ogromnego asortymentu wybrałam cztery fantastyczne plakaty i metalowe ramy, które ozdabiają pokój Oliwiera. Oczywiście przy wyborze kierowałam się zainteresowaniem synka.
Przesyłka od momentu zamówienia dotarła do mnie błyskawicznie. Całość była bardzo starannie zabezpieczona. Zamawiając, nie musimy martwic się, że coś może ulec zniszczeniu bądź uszkodzeniu.



Po otwarciu przesyłki ukazały się trzy przecudowne Retro plakaty i jeden z muzyczną




grafiką - taką jaką wybrał Oliwier.
Retro plakaty to przeurocza sowa  z motocyklowym kaskiem, retro minibus oraz tuk tuk na białym tle. Wszystkie te plakaty zostały umieszczone w czarnych, metalowych ramach. Oczywiście wielkość plakatów możemy sami sobie wybrać. Ja zdecydowałam się na największy rozmiar.



Czwarty obraz to słuchawki z kolorowym tłem. Obraz ten zawisł nad łóżkiem synka. W przyszłości mam dokładniejszy plan, gdzie zawisną.
Wszystkie plakaty są bardzo wysokiej jakości. Nadruk jest wyraźny.



Kochani jak widzicie takie plakaty na pewno będą tworzyć cudowny i niepowtarzalny klimat nie tylko w pokoju dziecka. Serdecznie zapraszam Was również do zapoznania się z pozostałym asortymentem marki. na pewno każdy/każda z Was znajdziecie dekoracje, które odmienią wnętrza waszego mieszkania czy domu. 



Nie zanudzam dłużej, sami zobaczcie jak wspaniale prezentują się na ścianie ...