niedziela, 5 stycznia 2020

Jak dobrze wybrać suszarkę do włosów ?Ja już wybrałam ! Notino.pl




Suszarka to taki przyrząd, którego używamy bardzo często, dlatego tak ważne jest, aby wybrać taką, która posłuży nam nawet przez kilka lat.
Jest kilka czynników, które powinnaś wziąć pod uwagę poszukując tej idealnej: moc, wagę, nawiew ...



I ja również wybierając swoją, uwzględniłam te czynniki i takim sposobem mam taką, którą w dniu dzisiejszym chcę Wam zaprezentować i polecić.



Mowa tutaj o Babyliss Elegance 2100 profesjonalnej suszarce z funkcją jonizacji, która nie tylko doskonale sprawdza się lecz również cudownie wygląda. 
Suszarkę zakupiłam na Notino.pl w bardzo atrakcyjnej cenie.



Suszarka Babyliss już od pierwszego spojrzenia skradła moje serce.  Piękny, elegancki design przykuwa uwagę, myślę, że każda kobieta zwraca na to uwagę. 
Bardzo ważne jest to iż swoją lekkością zachwyca. 



Jeżeli chodzi o siłę nawiewu, suszarka jest  wyposażona w kilka prędkości. Dostosowuje się je do rodzaju modelowania. „Jeżeli modelujesz włosy okrągłą szczotką, potrzebujesz profesjonalnej suszarki o mocnym nawiewie. Natomiast, aby naturalnie wysuszyć włosy, wystarczy zwykła suszarka.” Unikaj stosowania maksymalnej siły nawiewu jeżeli masz kręcone włosy, możesz je nadmiernie spuszyć w ten sposób.”




I ta opcja jest zdecydowanie bardzo ważna jeśli chodzi o moje kręcone włosy. Zawsze jeżeli planujecie zakup suszarki, pamiętajcie o tym!





Moja przepiękna suszarka posiada również kilka opcji temperatury suszenia. 
Ciepłe powietrze jest stosowane do suszenia i stylizacji włosów.  Zimnym powietrzem utrwalisz skręt włosów i wygładzisz je. „Znajdziesz go zwykle w postaci przycisku na suszarce. Kiedy masz już suche włosy, użyj go na tych kosmykach, na których nie będziesz już pracować. Łatwiej zachowają w ten sposób formę, którą im nadałaś.” Jest to również sposób, aby zapobiec elektryzowaniu się włosów.



Jeżeli masz problem z elektryzowaniem się włosów to ta suszarka jest dla Ciebie. Funkcja jonizacji sprawia, że kiedy suszysz włosy suszarką, tracą one jony. Suszarki jonowe mają na celu przywróceniu równowagi, co sprawi, że włosy nie będą tak podatne na elektryzowanie się.”




Do suszarki dołączona jest również nakładka dzięki której ułatwisz modelowanie. Wąska, wytworna nakładka z przeźroczystego plastiku skoncentruje strumień ciepła. Będzie idealna dla włosów cienkich, połdługich i krótkich.



Kochani jeżeli szukacie naprawdę tej jedynej i wyjatkowej suszarki to znajdziecie taką na Notino.pl
Sklep ten oferuje  suszarki, dzięki którym, wasze włosy bedą zawsze wspaniale wygladać.


Bo piękne włosy to Nasza wizytówka!