środa, 8 stycznia 2020

Kupujac ten produkt pomagasz zwierzętom! Bandi, kojacy płyn micelarny



Witajcie kochani!
Kilka dni temu dotarła do mnie cudowna paczuszka od mojej kochanej Patrycji @interendo_pl
z bardzo fajnymi kosmetykami i nie tylko ...



W niej znajdował się między innymi ten oto płyn micelarny znanej mi już i bardzo lubianej marki Bandi. 
To już moja druga butelka tego produktu!

Już na wstępie napiszę, że kupując ten produkt macie nie tylko świetny micelarek, ale również pomagacie zwierzętom. Cały dochód ze sprzedaży przekazywany jest na konto "Fundacji dla szczeniąt Judyta"



300 ml produktu otrzymujemy w plastikowej, przeźroczystej butelce na której znajdują się wszystkie niezbędne informacje co do składu i zastosowania. 
Już sama szata graficzna zachęca do zakupu. Urocze, pastelowe pieski z hasztagiem #pomagamzbandi sprawiają, że chce się sięgnąć po ten produkt.


Sam płyn bardzo fajnie sprawdza się u mnie. Ma delikatną, lekką konsystencję, dzięki , której usuwa dokładnie makijaż z twarzy, oczu i ust. Zdecydowanie nie podrażnia i nie uczula. Przeznaczony jest dla osób o wrażliwej skórze. 
Pozostawia uczucie świeżej skóry. Ma bardzo delikatny i przyjemny zapach. 



Jest wydajny i starczy na długi czas. 
Kochani serdecznie zachęcam Was do zakupu tego produktu! Uwielbiam takie inicjatywy i popieram!
Dlatego koniecznie musicie go mieć i gdy już zakupicie zróbcie zdjęcie płynu micelarnego i umieść w social mediach oznaczając hasztagiem #pomagamzbandi!


Dobro powraca!