sobota, 4 stycznia 2020

Obrazy w skandynawskim stylu od Desenio


Styl skandynawski to jasność, prostota i minimalalizm, które łączą się z wysokim poczuciem estetyki. 



Styl wprost ze Skandynawii jest idealny dla osób ceniących jasne i rozświetlone wnętrza.



Projektując w przyszłości wnętrza naszego domu na pewno będziemy kierować się połączeniem stylu skandynawskiego ze stylem glamur.



Obecnie w mieszkaniu też zdecydowanie postawiliśmy na jasne, przestronne wnętrza.



Bardzo ważne w takim stylu jest  dobranie odpowiednich dodatków, które tak naprawdę dodadzą całości naszemu mieszkaniu.
W moim nie mogło zabraknąć prostych, ale mega eleganckich i niebanalnych obrazów. Dzięki nim wnętrze nabiera charakteru.



Kilka tygodni temu przeglądając ofertę internetowych sklepów w poszukiwaniu obrazu-plakatu do przyszłej sypialni trafiłam na markę Desenio.pl
Marka ta specjalizuje się w wystroju skandynawskich wnętrz i to właśnie ta marka urzekła  mnie  przepięknymi plakatami, które musiały trafić do mojego wirtualnego koszyka.



Plakaty, które do mnie dotarły drukowane są na najwyższej jakości niepowlekanym, matowym papierze klasy premium. Co więcej dostarczane są w postaci rolki umieszczonej w cylindrycznej tubie, zapobiegającej uszkodzeniu w czasie transportu.



Tym razem przy wyborze kierowałam się sypialnią, bo właśnie tam mają zawisnąć moje skandynawskie obrazy.
Plakaty do sypialni to świetne, i przede wszystkim, bardzo szybkie rozwiązanie, które zapewni doskonały sen. Plakat do sypialni z malowniczym widokiem, motywującym cytatem lub kolorowym deseniem to zaledwie kropla w morzu możliwości.



Z ogromnego asortymentu marki Desenio wybrałam stylowy czarno-biały  plakat ze zdjęciem kobiety wyglądającej przez okno z widokiem na  Łuk Triumfalny w Paryżu.
Plakat ten wybrałam w rozmiarze 70x100 do którego dobrałam drewnianą, czarną ramę w tym samym kolorze.


Marka Desenio oferuje również metalowe ramy w różnej kolorystyce. 



Dodatkowo również do sypialni wybrałam trzy plakaty, które zawisną obok mojej toaletki. Są nie co mniejsze, ale również w podobnym stylu.


Pink Lips czyli zdjęcie kobiety z różowymi ustami, blush plakat oraz plakat z cytatem też zawsiną w sypialni.



Kochani jak widzicie takie obrazy stanowią cudowną dekoracje skandynawskich wnętrz. Biel w połączeniu z nimi tworzą nieodzowną całość. 
Już nie mogę doczekać się efektu końcowego. 





Serdecznie zapraszam Was do zapoznania się z całym asortymentem marki Desenio. Znajdziecie w nim niezwykłe cudeńka, dzięki, którym wasze wnętrze nabierze charakteru.