czwartek, 13 lutego 2014

Avanti a może Hot ...co znajdziecie w moim gazetowniku

Witajcie kochane!

Jak każda z Was uwielbiam czytać różnego rodzaju gazety ...nie o polityce,nie o pogodzie ,nie o gwiazdach ...chodź czasem w moim miesięczniku i one się pojawiają...




Chyba nie trudno się domyśleć,że tym miesięcznikiem a raczej dwoma miesięcznikami są AVANTI oraz HOT ....

  

W każdym miesiącu goszczą w moim domu ...
Pewno każda z was zna te gazety i każda z Was za nimi przepada albo zbiera tak jak ja ....robiąc to nałogowo ...

W miesięcznikach tych możecie zobaczyć wiele ciekawych stylizacji jak również dowiedzieć się co jest Hot a co nie ....
Powiem szczerze ,że w mojej kolekcji znajdziecie gazety z przed dwóch laty i na tej podstawie powiem wam ,że co sezon moda się powtarza a zwłaszcza  nie które fasony,wzory i kolory ....jednym słowem to samo tylko w innej odsłonie..



Jeśli chodzi o Avanti to w nim znajdziecie modne ubrania,buty ,dodatki z aktualnych kolekcji dostępnych w polskich sklepach sieciowych jak również nowości kosmetyczne.porady stylistów i wizażystów.

Natomiast w Hot moda znajdziecie wszystko to co modna kobieta wiedzieć powinna .Najnowsze stylizacje ,trendy,wywiady z projektantami,modelkami oraz ciekawostki ze świata mody i wybiegów.
W Tym magazynie możecie poczytać na temat kosmetyków ....itp 


Ja mam już kilkadziesiąt gazet zarówno Avanti jak i Hot a.
A tak oto prezentują się nie liczne z nich ....





Porównując te dwie gazety modowe powiem tak
- Jeżeli chcecie tylko popatrzeć na ciuszki polecam Avanti natomiast jeśli marzy Wam się coś poczytać więcej nie tylko pooglądać polecam Hot a.





Jednak ja już dokonałam mojego wyboru... pośród wielu gazet wybrałam te dwie najbardziej oddane mojej pasji !!!

Kochani a Wy jakie gazetki ,miesięczniki lubicie najbardziej czytać ?





19 komentarzy:

  1. Rzadko kupuję, ale lubię poprzeglądać te gazetki. Szczególnie jak muszę kupić coś do ubrania i szukam inspiracji :) A mój ulubiony magazyn to Twój Styl.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twojego stylu niestety albo stety nie lubię

      Usuń
  2. oj a ja nie czytam żadnych gazetek :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. JA podobnie. No chyba, że coś mnie zainteresuje:)

      Usuń
    2. No tak nastała doba internetu i kochani nic nie czytacie :DDDDDDD oj nie ładnie

      Usuń
    3. Nie prawda, że nic. Ja czytam co mnie interesuje.
      pozdrawiam i zapraszam do mnie

      Usuń
  3. ja najbardziej lubię Claudię a na drugim miejscu jest Świat Kobiety.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. świat kobiety też dość często jest u mnie

      Usuń
  4. ja już nie pamiętam kiedy jakąś gazetkę kupiłam

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj ja też mam sporą kolekcję Avanti ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. kiedys czytałam Avanti i Joy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. a ja wlasnie moda sie az tak nie interesuje, kupuje inne gazety:)

    OdpowiedzUsuń
  8. kolorowe gazety mnie nie interesują, szkoda kasy a wszędzie i tak jedno i to samo

    OdpowiedzUsuń
  9. ja nie kupuję tego typu gazet

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja kupuję gazety raczej sporadycznie :) Wolę już wydać więcej na książkę :)

    OdpowiedzUsuń