czwartek, 13 lutego 2014

Avanti a może Hot ...co znajdziecie w moim gazetowniku

Witajcie kochane!

Jak każda z Was uwielbiam czytać różnego rodzaju gazety ...nie o polityce,nie o pogodzie ,nie o gwiazdach ...chodź czasem w moim miesięczniku i one się pojawiają...




Chyba nie trudno się domyśleć,że tym miesięcznikiem a raczej dwoma miesięcznikami są AVANTI oraz HOT ....

  

W każdym miesiącu goszczą w moim domu ...
Pewno każda z was zna te gazety i każda z Was za nimi przepada albo zbiera tak jak ja ....robiąc to nałogowo ...

W miesięcznikach tych możecie zobaczyć wiele ciekawych stylizacji jak również dowiedzieć się co jest Hot a co nie ....
Powiem szczerze ,że w mojej kolekcji znajdziecie gazety z przed dwóch laty i na tej podstawie powiem wam ,że co sezon moda się powtarza a zwłaszcza  nie które fasony,wzory i kolory ....jednym słowem to samo tylko w innej odsłonie..



Jeśli chodzi o Avanti to w nim znajdziecie modne ubrania,buty ,dodatki z aktualnych kolekcji dostępnych w polskich sklepach sieciowych jak również nowości kosmetyczne.porady stylistów i wizażystów.

Natomiast w Hot moda znajdziecie wszystko to co modna kobieta wiedzieć powinna .Najnowsze stylizacje ,trendy,wywiady z projektantami,modelkami oraz ciekawostki ze świata mody i wybiegów.
W Tym magazynie możecie poczytać na temat kosmetyków ....itp 


Ja mam już kilkadziesiąt gazet zarówno Avanti jak i Hot a.
A tak oto prezentują się nie liczne z nich ....





Porównując te dwie gazety modowe powiem tak
- Jeżeli chcecie tylko popatrzeć na ciuszki polecam Avanti natomiast jeśli marzy Wam się coś poczytać więcej nie tylko pooglądać polecam Hot a.





Jednak ja już dokonałam mojego wyboru... pośród wielu gazet wybrałam te dwie najbardziej oddane mojej pasji !!!

Kochani a Wy jakie gazetki ,miesięczniki lubicie najbardziej czytać ?