piątek, 28 lutego 2014

SBC Mineralny róż- bronzer do policzków w kompakcie odbijający światło


Witajcie!

Dziś  przedstawię Wam kolejny kosmetyk a dokładniej bronzer jaki dostałam w paczuszce od Taovital
Róże bardzo często goszczą w mojej kosmetyczce bez tego kosmetyku nie ruszam się nigdzie :D 


  

SBC MINERALNY RÓŻ DO POLICZKÓW W KOMPAKCIE 




OPIS PRODUKTU
Miękkie i jedwabiste mazaki mineralne do policzków i twarzy pozwala naturalnie dostosować wygląd na każdą okazję. 
Wybierz z: 

Rosewood Blush - odbijające światło cząsteczki wzrosła stworzyć delikatny odcień z połyskujące złote elementy, które uzupełni każdy Skintone. 



Natomiast tu piszę wersję angielską 

Soft and silky mineral highlighters for cheeks and face allow you to naturally tailor your look to suit every occasion. 
Choose from:

Rosewood Blush – light reflecting particles create a delicate rose hue with shimmering golden elements which will compliment every skintone.
Bronze Blush – create a sunkissed shimmering glow with this adaptable bronzer that creates colour as you need it; go from a hint of tint to bronzed beach goddess in an instant.

MOJA OPINIA

Róż bardziej przypomina bronzer,jest dość ciemnego koloru.Znajdują się w nim malutkie,mieniące się drobinki.Róż jest na tyle świetny iż fajnie się nakłada,jest niewielki ,lecz bardzo wydajny.


ja osobiście używam lekko ciemniejszych różów  i przyznam ,że ten spełnił moje oczekiwanie co do koloru.
Tak ja pisałam wcześniej jest to firma produkująca angielskie kosmetyki tak więc róż jest ciężko nabyć .
A jeżeli spodobał Wam się ten róż możecie go nabyć już za 32,90zł.

    

Jak widzicie na mojej dłoni róż jest dość ciemny...


Policzki zarysowane lekko różem sprawiły ,że moja twarz nabrała blasku .
Kochani polecam Wam ten kosmetyk ponieważ spełnia oczekiwane rezultaty.

Jedynym minusem jeżeli to nie z mojej winy jest to iż spadł mi na podłogę i rozbił się w drobny mak...dlatego samo to wskazuję ,że konsystencja tego różu nie była zbytnio spoista i róż się przy nakładaniu osypywał.



Kochani ja oczywiście biorę się za sprzątanie a potem ruszam z Syneczkiem na spacerek :*

Buziaczki kochane i życzę Wam miłego dzionka:*