wtorek, 11 lutego 2014

Zapowiedź aromatycznej kąpieli z Fitomed

Witajcie!

U mnie za oknem szaro i buro ...pogoda nie najlepsza,pada deszcz ....a co się z tym wiąże ....ogromna chęć położenia się do łóżka i spania....ale niestety obowiązki są ważniejsze ....

Wczoraj zapukał do mnie listonosz z kolejna paczuszką w ramach współpracy z Panią Anetką  z firmy Fitomed .

                                                

Oczywiście bardzo się ucieszyłam bo wybrałam sobie tym razem do testów ....




Płyn do kąpieli z koncentratem ziołowym kwiat arniki





oraz 
Żel do higieny intymnej ziołowy




Już nie długo recenzja płynu do kąpieli ...wczoraj już pluskałam się w płynie właśnie od fitomedu ....
czy była to przyjemna kąpiel?
kochani tego dowiecie się już nie długo ....

Zapraszam Was na zapoznanie się z ofertą tego sklepu a znajdziecie go TUTAJ 


Życzę wam miłego dzionka :*