wtorek, 11 lutego 2014

Zapowiedź aromatycznej kąpieli z Fitomed

Witajcie!

U mnie za oknem szaro i buro ...pogoda nie najlepsza,pada deszcz ....a co się z tym wiąże ....ogromna chęć położenia się do łóżka i spania....ale niestety obowiązki są ważniejsze ....

Wczoraj zapukał do mnie listonosz z kolejna paczuszką w ramach współpracy z Panią Anetką  z firmy Fitomed .

                                                

Oczywiście bardzo się ucieszyłam bo wybrałam sobie tym razem do testów ....




Płyn do kąpieli z koncentratem ziołowym kwiat arniki





oraz 
Żel do higieny intymnej ziołowy




Już nie długo recenzja płynu do kąpieli ...wczoraj już pluskałam się w płynie właśnie od fitomedu ....
czy była to przyjemna kąpiel?
kochani tego dowiecie się już nie długo ....

Zapraszam Was na zapoznanie się z ofertą tego sklepu a znajdziecie go TUTAJ 


Życzę wam miłego dzionka :*







27 komentarzy:

  1. Gratuluję i życzę miłego testowania;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię produkty Fitomedu, rozważam właśnie powrót do ich toniku ziołowego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tonik jest świetny ostatnio nawet moja siostra skusiła się na zakup jego

      Usuń
  3. Tych produktów jeszcze nie znam:) oba mnie ciekawią, więc czekam na posty:)

    OdpowiedzUsuń
  4. oby za bardzo ziołowy płyn nie był :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Już zazdroszczę :) Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurcze zaskoczyły mnie ceny w tym sklepie, początkowo myślałam, że pewnie drożyzna a tu proszę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ceny są bardzo niskie a kosmetyki świetne

      Usuń
  7. płyn arnikowy swoim zapachem bardzo relaksuje, żel do higieny intymnej fitomed również bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak na razie wszystkie kosmetyki z tej firmy się u mnie sprawdziły, więc jestem ciekawa tego płynu do kąpieli :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miłego testowania kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czekam na recenzję płynu do kąpieli :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Żel znamy i jest naprawdę spoko:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Arnika jest fajna, ale lipa świetna.

    OdpowiedzUsuń
  13. jestem ciekawa tego żelu do higieny intymnej :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię produkty z Fitomed, ciekawa jestem jak sprawdzi się płyn do kąpieli. Czekam na recenzję.

    OdpowiedzUsuń
  15. Czekam na recenzje :-) Jeszcze nie miałam niczego z Fitomedu i uzupełniam listę zakupów ;-)

    OdpowiedzUsuń