wtorek, 25 lutego 2014

Playboy Mgiełka perfumowana do ciała

Witajcie!

U mnie słoneczko świeci od rana więc zaraz ubieram mojego Dziubeczka i idziemy na spacerek .
Dziś przedstawię Wam mgiełkę ,która gości u mnie już dłuższy czas...
Zakupiłam ją w drogerii Natura ...
Mgiełki goszczą u mnie bardzo często ...moim zdaniem jest to świetny kosmetyk do częstego odświeżenia ...

                                 


 PERFUMOWANA MGIEŁKA DO CIAŁA PLAY IT SPICY...




OPIS PRODUKTU

Playboy mgiełka do ciała Body Mist dla kobiet. Zmysłowa i delikatna, daje Ci poczucie świezości przez cały dzień. 



                               MOJA OPINIA

Opakowanie bardzo praktyczne,butelka z dozownikiem .Pojemność 200ml.
Mgiełka ma bardzo przyjemny,delikatny zapach ,który utrzymuje się niestety nie za długo ,dlatego dość często trzeba powtarzać aplikacje. Mimo iż stosuję ją dość często ,jest wydajna,starcza mi na dłuższy czas.Tą mgiełkę używam przede wszystkim latem w słoneczne dni.fajne i szybkie odświeżenie .




Mgiełka jest ogólnie dostępna .ja kupiłam ja kilka miesięcy temu i dałam ok 15zł .



Kochani jak najbardziej polecam wam ta mgiełkę na upalne,letnie dni .
U mnie w torebce zawsze ją znajdziecie .Nie drogi ,a bardzo fajny zapachowy kosmetyk.

A teraz zmykam na spacerek bo słoneczko co raz bardziej grzeje !

Buziaczki i życzę Wam miłego dzioneczka :*