sobota, 22 lutego 2014

Nowy Jork z Manhattan Powder Mat

Witajcie !

Kochani co Wam się kojarzy z Nowym Jorkiem ?....
Mi oczywiście Manhattan .....a co z tym idzie....oczywiście Marka znanych i cenionych kosmetyków  na całym świecie .

  


 Dziś chcę Wam przedstawić fluid  ,który gości u mnie już dłuższy czas.Ostatnio go niestety nie używałam ,ale jakieś miesiąc temu gościł  dość często na mojej twarzy ...

               MANHATTAN POWDER MAT MAKE UP 




OPIS PRODUKTU

Całkowicie nowatorski fluid z innowacyjną kremowo-pudrową recepturą – do pudrowego, matowego wykończenia makijażu. Perfekcyjnie pokrywa, naturalnie matowi, nawilża dzięki prowitaminie B5, przetestowany dermatologicznie, nadaje się do cery mieszanej.





MOJA OPINIA
Podkład jak dla mojej cery jest idealny ,nie tylko świetnie matuję ale również świetnie kryje niedoskonałości.Nie powoduje uczucia maski.Mimo iż jest matujący ,nie wysusza skóry.Delikatnie ja nawilża.
Opakowanie podkładu bardzo praktyczne,zakręcane .Podkład jest bardzo wydajny,starcza na długi okres.


Tak jak widzicie podkład to tubka 30 ml .
świetnie utrzymuje się na twarzy przez długi okres .
Cena przystępna ,można nabyć go już za 25zł .
Myślę,że w innych drogeriach kupicie go jeszcze taniej.
Ja kupiłam go już jakiś czas temu więc dokładnie Wam nie napiszę co i jak ..i ile teraz na obecną chwilę kosztuje.


Podkład dostępny jest w pięciu odcieniach 


Kochani w skali 10 na 10 daję temu podkładowi 8 na 10 
Polecam go osobą mającą skórę mieszaną natomiast ten podkład nie poradzi sobie ze skórą tłustą ponieważ nie zmatowi on perfekcyjnie a obawiam się ,że wywoła na twarzy nie potrzebna smugi.

Kochani a teraz muszę się Wam czymś pochwalić ...wiem ,wiem to nie ładnie ,ale dostałam wczoraj propozycje współpracy z firmą ,która zaoferowała mi testowanie nowo wchodzących kosmetyków takich firma jak REVLON , LOREAL , SALLY HANSEN , BOURJOIS , MAX FACTOR  itp 
Bardzo się ucieszyłam i już nie mogę doczekać się przesyłki ...ale tyle Wam tylko zdradzę ...reszty dowiecie się już w najbliższej przyszłości...

Pozdrawiam kochani i życzę miłego dzionka ...