czwartek, 26 września 2019

Długie wieczory ze świecą Mindfull scented candle



Kiedy dzień robi się coraz krótszy, a wieczory są ciemne i długie, warto pomyśleć o dodatkowym oświetleniu domu. Mogą być to lampiony, aromatyczne świece lub latarenki, które z powodzeniem rozjaśnią ogród, ganek oraz wnętrze domu. Ich różnorodność i często niepowtarzalny design to atrakcyjny element aranżacji otoczenia ...



Jesienią większość z nas wpuszcza do mieszkań aromaty głębsze, cieplejsze i mocniejsze, niż podczas letnich miesięcy. Odchodzimy od delikatnych, letnich kompozycji i szukamy świec zapachowych o nutach kojarzących się z początkiem jesieni. 


W dniu dzisiejszym chcę Wam zaprezentować święcę, która zakupiłam kilka dni.
Mowa tutaj o Mindfull, świecy, która ozdabia moją łązienkę. 
Muszę przyznać, że dość długo szukałam takiej, której zapach unosi się nawet jeśli się ona nie pali.


Świeca zamknięta jest w cudownym, szklanym słoju w kolorystyce szaro-białej. Co dla mniej było strzałem w dziesiątkę to fakt, iż jest ona zamykana drewniany wieczkiem.



Wieczko na pewno ochroni ją przed kurzem, którego ciężko usunąć z wosku a co więcej po zapaleniu jej i zgaszeniu może dalej pięknie eksponować się .
Przyznam szczerze, że od dłuższego czasu gromadzę takie drobiazgi, które w niedalekiej przyszłości staną w naszym nowym domu.


Jeśli chodzi o zapach to powiem tak, że jest on dość intensyny i bardzo przypomina mi zapach mydełka. Jest on słodki, ale nie mdlący. Dlatego od razu wiedziałam, że jej miejsce znajdzie się w łazience.


Tak jak napisałam zapach czuć mimo tego, że mam ja ciągle przykrytą. Jesienią w moim mieszkaniu często odpalam świeczki, ale wiekszość z nich jest z naturalnego, sojowego wosku. Jak dla mnie jest to bardzo ważne ze względu na to, że mam dziecko i nie chcę żeby wdychało szkodliwe substancję. 

Kochani jak widzicie świeca prezentuje się ślicznie. Obecnie jestem na etapie poszukiwania ciekawych wosków. Jeśli możecie koniecznie napiszcie mi jakie polecacie woski ...