poniedziałek, 2 września 2019

Urządzamy wnętrze, Haul zakupowy - Salon Agata Meble



Aby stworzyć wnętrze w wymarzonym stylu, nie zawsze potrzebne są ekskluzywne meble i wyposażenie – wystarczą odpowiednio dobrane dekoracje i akcesoria.



W sklepach z wyposażeniem wnętrz można znaleźć szeroki wybór dekoracji do domu: lampionów, zegarów, figurek, ramek na zdjęcia, czy obrazów, plakatów itp. Dzięki nim można w prosty i niedrogi sposób całkowicie odmienić charakter pomieszczenia.


Przy wyborze dodatków szczególną uwagę zwracamy na kolorystykę. 
I tak w dniu dzisiejszym chcę Wam zaprezentować dodatki w ponadczasowej bezowej kolorystyce z domieszką szarości. Jak wiecie ten kolor nigdy się nie znudzi a dodatki w tym kolorze pozwolą dodać uroku każdemu pomieszczeniu w domu.


Jak większość z Was wie, już niebawem bo za kilka tygodni rozpoczynamy z mężem budowę naszego wymarzonego domu.
Są to początki, ale już teraz wiem mniej więcej jakie kolory będą dominowały we wnętrzach naszego gniazdka.



Od samego początku stawiałam na biało-czarną kolorystykę, nie miej jednak zawsze próbowałam przełamywać ją pastelowymi dodatkami. 
W nowym domu nie zabraknie tym razem szarości oraz delikatnego beżu. Zdecydowanie ten kolor dominować będzie właśnie w dodatkach. 


Muszę wam powiedzieć, że już teraz zaczęłam powoli gromadzić rzeczy, które w niedalekiej przyszłości będą zdobiły dom. 
Kilka dni temu dotarła do mnie cudowna paczka od Agata meble - firmy, z którą obecnie współpracuję. 





Nie wiem czy wiecie, ale Salony Agata to nie tylko piękne i stylowe meble, ale również liczne dodatki w wielobarwnej kolorystyce.


W paczce ukryło się wiele bardzo fajnych i praktycznych rzeczy pochodzących z najnowszej oferty salonu, które znajdziecie w obecnej gazetce - TUTAJ

Do mojego koszyka trafił między innymi piękny, szary koc z frędzlami, który trafi do pokoju mojego synka oraz świeca zapachowa w tej samej kolorystyce.
Wybrałam również deski do krojenia, ściereczki, które na pewno się przydadzą. 


Kolejna rzeczą bez, której nie wyobrażam sobie wystroju wnętrza są zegary i ramki. Bez nich dom jest bez wyrazu. Mam ich bardzo dużo a mimo tego skusiłam się na beżowy, drewniany zegar oraz ramkę w podobnej kolorystyce. Ona również przyozdobi pokój synka ...


Kochani rzeczy, które widzicie są proste, ale maja w sobie to coś co sprawia, że chce się wracać do domu. 





Beżowe dodatki nie musza być nudne, wystarczy pobawić się geometrią i odcieniami.


Kochani wszystkie te dodatki możecie zobaczyć również na moim instagramie, gdzie umieszczam na bieżąco zdjęcia.
Napiszcie a jaka jest wasza ulubiona kolorystyka? jeśli chodzi o wnętrza ...




Zegar, koc, świeca, ramka, deski, ścierki - Agata Meble