sobota, 28 września 2019

Strefa dziecka! Zapraszamy na Wesołą Farmę Wydawnictwa De Agostini



Mimo, iż całe swoje dzieciństwo  spędziłam mieszkając w mieście to od zawsze wieś kojarzyła mi się z zielonymi łąkami na których rosły czerwone maki, zapach skoszonej trawy oraz pianiu koguta o świcie ...



Teraz, gdy już sama mam swoją rodzinę i synka postanowiłam, że będę w jak najlepszy sposób pokazywać mu zarówno uroki mieszkania w mieści jak i życia na wsi.


Wiadomo małe dziecko wszystkiego nie zrozumie, ale przy pomocy zabawy można mu pokazać świat, który rządzi się swoimi prawami. 


I tak od sierpnia zbieramy cudowne książeczki Wydawnictwa De Agostini, które przenoszą nas na Wesołą Farmę Mateusza i Marty.



Cała kolekcja składa się z wyjątkowych bajek w twardej oprawie do których dołączone są figurki ze zwierzętami a także elementami prawdziwego gospodarstwa.
Już pierwszy numer zainspirował nas do tego, żeby zacząć kolekcjonować kolejne numery. 


"Krowa" to pierwszy tytuł książeczki, którą zakupiłam dla Oliwiera. Książeczka ta jest z serii  "Na pastwisku"


Jak sam tytuł wskazuje w bajce tej przedstawiona jest krowa. Dziecko dowie się co je, jak się zachowuje jak również co nam daje. 
Pozna produkty, które powstają z mleka. Zobaczy inne rasy krów.


Do książeczki tej dołączono figurkę krowy i świnki.

Drugi numer książeczki nosi tytuł "Koń" i tak jak w pierwszej pokazuje dzień  z życia konia. 


Tym razem dołączono figurki konia Augustyna, kur i owieczki.
Trzecia z naszych książeczek jest z serii "W gospodarstwie" i nosi tytuł "Farma"
Przedstawia całe gospodarstwo od środka. Co więcej możemy zobaczyć jak wyglądają gospodarstwa z różnych rejonów.


Do tej książeczki dołączono figurki Gospodyni Marty oraz byka.


Wszystkie te książeczki są niezwykle kolorowe. Posiadają piękne ilustracje, które w bardzo zrozumiały dla dziecka sposób pokazują życie na wsi. 
Dziecko w ten sposób może się wiele dowiedzieć i nauczyć. 



Podoba bardzo mi się wydanie. Książeczki są kwadratowe i w twardej oprawie. Dziecko z łatwością może sobie otworzyć i pooglądać ilustracje. Natomiast starsze, takie jak mój synek, czyta sobie samo!



Na początku oglądając figurki na internecie myślałam, ze będzie to kawałek plastiku w mini wersji.I tu myliłam się!



Figurki, które są dołączone są duże i wykonane bardzo starannie. Każdy szczegół jest uwzględniony. I co więcej nie są wykonane z plastiku a z twardej gumy. 
To było miłe zaskoczenie.


Oczywiście najważniejsza jest jednak opinia dziecka. Mój synek z tej kolekcji jest bardzo zadowolony. Uwielbia bawić się nimi w wszelaki sposób. 
Wieczorami na dobranoc czytamy książeczki a cały zwierzyniec ląduje na półce. 
Powiem szczerze, że nie możemy się doczekać kolejnych numerów, które postaram się zaprezentować tu na blogu.


Jeżeli zastanawiacie się nad kupnem to powiem, że naprawdę warto. Możecie również zamówić prenumeratę i zapłacicie taniej. Wysyłka jest zawsze Gratis!
Dodatkowo  otrzymacie świetne prezenty!

Kochani nie zanudzam dłużej. Sami zobaczcie jak wspaniale prezentują się ...
Klikając w ten link - przy zamówieniu prenumeraty wykorzystajcie kod promocyjny PROMOFARMA2019 otrzymacie fantastyczne prezenty!!!