wtorek, 10 września 2019

Urządzamy wnętrze, Poster Store, obrazy, które pokochasz!




Dodatki we wnętrzach są akcentem uzupełniającym stylistykę całego pomieszczenia – odpowiednio dobrane mogą kompletnie odmienić wygląd salonu, sypialni, kuchni czy gabinetu. Od wieków najpopularniejszą dekoracją wnętrz są obrazy ...

Duże czy małe?W metalowych ramach a może w drewnianych? wybór jest ogromny, ale odszukać obrazy, które będą miały "To coś" to nie lada wyzwanie.


Przeglądając internetową ofertę w poszukiwaniu dodatków pasujących do całej kompozycji pomieszczeń trafiłam na markę Poster Store.


Lifestyle’ową markę  oferującą wyselekcjonowaną sztukę ścienną dostępną dla
każdego.

“Siłą napędową Poster Store była chęć stworzenia inspirującego miejsca. Twój dom powinien być oazą relaksu,która daje Ci inspirację i energię - chcemy pomóc ludziom w jego stworzeniu oraz być częścią tego procesu.”
– Oskar Renlund, założyciel Poster Store


I tak powstał Poster Store, sklep internetowy oferujący wysokiej jakości plakaty i ramki w wielu różnych stylach. Projekty tworzone są zarówno przez naszego uznanego projektanta, jak i we współpracy zcenionymi artystami z całego świata - otwierając tym samym drzwi
do świata wspaniałych dzieł sztuk.


Plakaty, które oferuje marka wyprodukowane są w Sztokholmie na papierze pochodzącym ze szwedzkiego zakładu papierniczego Lessebo bruk.


Muszę przyznać, że wchodząc do sklepu miałam nie lada problem z wyborem, gdyż marka w swoim asortymencie oferuje  nowoczesne plakaty, które już na pierwszy rzut oka przyciągają uwagę.
Po  długim namyślę zdecydowałam się wybrać te, które najbardziej pasuję do mojego stylu, który panuje w mieszkaniu.


Od początku jednak wiedziałam, że będą w stonowanej biało- czarnej kolorystyce z domieszką szarości i pastelów - tak jak moje wnętrza.


Tematem przewodnim obrazów jest moda. Jako miłośniczka tej dziedziny zdecydowałam się na cudowny plakat Peytil Vanice 



Plakat fashion to wizerunek eleganckiej kobiety, ubranej w białą kurtkę i czarne okulary przeciwsłoneczne z logo Chanel. Kredowo-biała kurtka doskonale pasuje do blond włosów kobiety. Połączenie wielu różnych elementów dodaje poczucia eksluzywności. 




Plakat ten należy do kolekcji Peytil, stworzonej na potrzeby projektu artystycznego przez Eitila Thoréna w Sztokholmie w 2016 r. Dzięki minimalistycznym czarnym liniom i spontaniczności charakteryzującej sztukę grafitti, kolekcja ta odznacza się nowoczesnym charakterem oraz wyraźnymi inspiracjami skandynawskim designem.


Na mojej ścianie nie mogło zabraknąć plakatu Peytil Rose Fur
Jest to również plakat fashion. Prezentuje kobietę ubraną w sukienkę z pięknych, pastelowych róż.


Stylowy plakat z butelką perfum Chanel to kolejny mój wybór .


Plakat Peytil Pink Bouquet to plakat, który na pewno zawiśnie w przyszłości w salonie. Prezentuje piękne pastelowe róże.




Postanowiłam również wybrać plakat, który zawiśnie obok toaletki. I tak zdecydowałam się Hello Gorgeous - Stylowy plakat z motywem rzęs i napisem "Hello Gorgeous”.



Ostatni to plakat pastelowych róż.





Do wszystkich plakatów wybrałam proste a jednocześnie eleganckie drewniane ramy w białej kolorystyce. Oczywiście wszystkie rozmiary dopasowałam do wcześniej zamówionych obrazów.
Plakaty w ramach prezentują się fantastycznie!


Jak widzicie obrazy potrafią odmienić każde wnętrze. 
Teraz już wie, że dokonałam świetnego wyboru wybierając produkty marki Poster Store. 



Wysoka jakość oraz niepowtarzalność sprawiają, że nabieram ochoty na kolejne zamówienie. 
Was również zaprasza do zapoznania się z całym asortymentem. 



Kochani koniecznie napiszcie czy lubicie tego typu dekoracje ...