poniedziałek, 23 września 2019

Nowości marki Luxure Perfumes już u mnie! Tym razem zapachy dla Niej i dla Niego



Witajcie kochani!
W dniu dzisiejszym pragnę Wam zaprezentować nowości marki Luxure Perfumes, marki z którą współpracuję już kolejny rok.


Marka Luxury Perfumes to przede  wszystkim cudowne perfumy o uroczych i niepowtarzalnych zapachach. Perfumy skierowane są zarówno do kobiet jak i mężczyzn.

Pierwszy perfum, który Wam zaprezentuje skierowany jest do męskiego grona. Zapach z serii
Natura Men to aromatyczno-pikantna mieszanka wybuchowa.


Nuta głowy:

cynamon, imbir
nuta serca:
lawenda
Nuta spodu:
żywica jodłowa, fasolka tonka

Zapach ten jest żywy, dość mocny i bardzo przyjemny. Dość długo utrzymuje się, nie podrażnia.
Mąż jest z niego bardzo zadowolony.
Nature Women to kolejny zapach skierowany tym razem do kobiet. Jest on intensywny, orzeźwiający, dla kobiet lubiących nie co słodkie nuty.


Nuta głowy:
granat, pistacja
nuta serca:
jaśmin, ylang-ylang, nuty zielone
Nuta spodu:
wanilia, ambra i piżmo


Kolejna nowość marki to City Fantazy
Jest to mieszanka wybuchowa lekkiego zapachu owoców z mocą nutą szyprowo-kwiatową.
Zapach ten niestety nie należy do moich ulubionych, ale dla miłośniczek czegoś oryginalnego na pewno będzie ok.


Nuta głowy:
mandarynka, neroli, czarna porzeczka
nuta serca:
kwiat pomarańczy, róża, paczula
Nuta spodu:
wanilia, ambra i piżmo

Good Mood to ostatnia moja propozycja jeśli chodzi o nowości. Zapach ten jak dobrze pamiętam miałam już i był to zdecydowanie mój faworyt. Bardzo się cieszę, że go mam bo tęskniłam za nim.
Jest to kwiatowo-drzewna kompozycja. Zapach lekki, przyjemy co najważniejsze nie mdlący.


Nuta głowy:
bergamotka, ylang-ylang, mandarynka
nuta serca:
jaśmin, róża, paczula
Nuta spodu:
piżmo, wetiwer, drzewo sandałowe


Wszystkie te perfumy dostajemy w prostych, ale bardzo eleganckich flakonikach, które dodatkowo znajdują się w zafoliowanych pudełkach. 
każdy z nich ma inną kolorystkę. 
Są to kolejne zapachy z których jestem zadowolona. Przede wszystkim za jakość, która mimoniskiej ceny jest na najwyższym poziomie. 


Kochani gorąco poleca do zapoznania się z tymi zapachami. 
Na pewno znajdziecie ten swój wymarzony ...