wtorek, 17 września 2019

Urządzamy wnętrze! Dekoracje w pokoju dziecięcym, Pink Puzzle



Pokój dziecka to pomieszczenie, które zawsze wzbudza radość w urządzaniu wnętrz w domu czy mieszkaniu. 
Bardzo często sięgamy wtedy do internetu w poszukiwaniu ciekawych, oryginalnych i niebanalnych dodatków, które udekorują ściany w pokoju naszej pociechy.

Trzeba jednak pamiętać, aby dodatki dobrać do całej stylistyki wnętrz. 
Ostatnio sama postanowiłam poszukać dekoracji, która zawiśnie nad łóżkiem mojego synka. I tak oto trafiłam do Pink Puzzle, sklepu, który stworzyła przesympatyczna Pani Monika.


Kilka słów o Sobie ...
Witaj w moim sklepie. Rozgość się i czuj się jak u siebie. Pozwól, że poprzez moje produkty zabiorę Cię do magicznego świata dziecięcych fantazji, bo przygotowując je specjalnie dla Ciebie, daję się ponieść właśnie fantazji i dziecięcej wrażliwości. Od zawsze lubiłam malować, dekorować. To było i jest moją największą pasją. Przyszedł taki czas, kiedy poczułam, że chciałabym dzielić się tym z innymi i zarażać ich swoim kolorowym sposobem patrzenia na świat. Dzieci są tutaj moją największą inspiracją. W mojej ofercie możesz znaleźć m.in. literki ze sklejki z imieniem Twojego dziecka, ramki na zdjęcia, wyposażenie oraz dekoracje. Mam głowę pełną pomysłów, więc regularnie poszerzam moją ofertę. Moim głównym celem jest, aby moje małe dzieła budziły radość i uśmiech na twarzach maluchów, a także Ich bliskich. Mam nadzieję, że zawitasz tu na dłużej ...


Przeglądając ofertę sklepu postanowiłam, że do mojego wirtualnego koszyka trafi napis z imieniem mojego synka czyli Oliwier w kolorystyce wybranej przeze mnie.
Dodatkowo postanowiłam wybrać ramkę na zdjęcie w takim samym kolorze.


Zdecydowałam się, że imię będzie w czarno-białej kolorystyce z domieszką szarości a wzór dominujący to białe kropki.
Przed zamówieniem Pani Monika przysłała mi projekt. Musze przyznać, że byłam nim oczarowana. 


Przesyłka od momentu zamówienia dotarła do mnie bardzo szybko. Całość była starannie zabezpieczona, zamawiając nie musimy martwić się, że coś może ulec zniszczeniu bądź uszkodzeniu. 



Gdy tylko otworzyłam kopertę moim oczom ukazała się śliczna paczuszka z niebieską kokardą. W środku znajdowały się literki oraz ramka osobno zapakowana.
Widać, że Pani Monika wkłada w swoje prace całe serce! Ramka i literki są bardzo wysokiej jakości, wszystko dokładnie pomalowane.



Jaki widzicie na zdjęciach literki są lekkie,cieniutkie i bardzo prosto przymocowuje się do ściany za pomocą doczepionych taśm dwustronnych. 
Moje literki zamocowałam na jednej malutkiej tasiemce ze względu na to, iż w niedalekiej przyszłości zamierzamy przeprowadzić się do własnego domu i te literki również pojadą z nami.


Kochani jak widzicie taki imienny napis może stać się wspaniałą dekoracją pokoi dziecięcych. Po zawieszeniu na ścianie wygląda obłędnie. 
Co najważniejsze podoba się również synkowi.


Serdecznie zapraszam Was do zapoznania się z pozostałym asortymentem sklepu Pink Puzzle.




Na pewno każdy/każda z Was znajdzie coś co wywoła uśmiech na twarzy waszego dziecka.
Ja stwierdzam jedno ... Pani Monika to czarodziejka!