piątek, 27 września 2019

W poszukiwaniu idealnych pędzli, TRINY.pl



Chcesz, by Twój makijaż wyglądał nieskazitelnie i utrzymywał się bez problemów przez cały dzień? Wybór dobrej jakości kosmetyków to tylko jedna strona medalu. Druga to sposób, w jakie je nałożysz na skórę. Najlepsze rozwiązanie to zestaw pędzli do makijażu ...


Mimo wszystko bardzo ciężko odszukać wśród sklepów, które w swojej ofercie mają akcesoria do makijażu te idealne dla Nas pędzle.
Po dość długich poszukiwaniach odnalazłam ...


TRINY.pl to internetowy sklep, dzięki któremu poznałam, że zakupy online to czysta przyjemność a produkty, które oferuje są najwyższej jakości.
W sklepie znajdziemy kosmetyki dla całej rodziny, ale nie tylko. Znajdziemy również zdrową żywność oraz akcesoria do makijażu. 


I tak do mojego wirtualnego koszyka trafiło kilka pędzli do makijażu marki Donegal. Wiele dobrego o nich słyszałam, więc postanowiłam sprawdzić jak się spiszą u mnie.


Wszystkie pędzle, które doszły do mnie były bardzo starannie zabezpieczone. Zamawiając, nie musimy martwić się, że coś może ulec zniszczeniu bądź uszkodzeniu.



 Moje pędzle nie tylko świetnie się sprawdzają, ale mają również cudowna szatę graficzną. Biało-szary marmurek  z którego wykonane są raczki idealnie wtopiły się w kolorystykę mojej toaletki. 


Czarne logo na każdym pędzlu oraz złote dodatki sprawiają, że sięgamy po nie z przyjemnością.Włosie tych pędzli jest solidne, miękkie, idealnie rozprowadzają produkty. Duży plus za to, że przetrwały nawet solidne czyszczenie. 





Pędzel do konturowania twarzy,do konturowania brwi,  do rozcierania cieni oraz pędzel do blendowania to cztery pędzle o których mowa. TRINY.pl posiada w swoim asortymencie również inne pędzle z których wybierzecie te odpowiednie dla siebie i swoich potrzeb. . Ja wybrałam takie, które używam codziennie. 


Jestem zachwycona z wysokiej jakości pędzli oraz zakupów w internetowym sklepie. 
Już planuję kolejne zakupy na TRINY.pl
Wam również polecam!