piątek, 15 maja 2020

Haul Zakupowy! Naturalna pielęgnacja w jednym miejscu - Cosibella.pl



Witajcie kochani
W dniu dzisiejszym przychodzę Wam zaprezentować moje fantastyczne nowości kosmetyczne, które przywędrowały do mnie z Cosibella.pl
Cosibella.pl to ekologiczny sklep internetowy, który zajmuje się dystrybucją i sprzedażą bardzo wielu ciekawych i naturalnych produktów. 
Powiem Wam szczerze, że miałam nie lada wyzwanie jeśli chodzi o wybór po sklep oferuje naprawdę ciekawe produkty. I tak oto po długim namyślę skusiłam się na pięć kosmetyków, które pomogą mi zadbać o moje ciało.



Pierwszy produkt, który trafił do mojego wirtualnego koszyka to Natural Secrets, peeling cukrowy, orzeźwiający melon i zielona herbata.
To naturalny peeling, który dzięki zawartości cukru doskonale złuszcza martwy naskórek oraz nawilża, zmiękcza, natłuszcza i odżywia skórę. Zawiera olej migdałowy, olej arganowy i olej makadamia, które zmiękczają i odżywiają skórę oraz zapobiegają utracie wody z naskórka. 




Kolejny produkt, którego już wytestowałam to Nature Queen, multifunkcyjny peeling do twarz. Jest to połączenie mechanicznego peelingu dzięki zawartości pudru z łupiny orzecha włoskiego oraz enzymatycznego, dzięki papainie i bromelaninie. Peeling został wzbogacony o pentanol, który koi i łagodzi podrażnienia.



Natural Secrets, micelarny balsam myjący zadziwił mnie swoim wyglądem, ponieważ dostajemy go w maleńkim słoiczku.
Jest to łagodny balsam myjący w formie sorbetu, który nie wysusza skóry, jednocześnie bardzo dokładnie zmywając wszelkie zanieczyszczenia.




Następny produkt to produkt do oczyszczania twarzy a mianowicie żel oczyszczający  marki Basiclab.
Jest to bezzapachowy żel fizjologiczny opartych są  na 99% składnikach pochodzenia naturalnego. Zawiera łagodne substancje myjące, które skutecznie zmywają sebum.




Ostatni produkt, którego zamówiłam to krem nawilżający do twarzy również marki Basiclab. Produkt ten przeznaczony jest również dla najmłodszych. Zawiera aż 99% składników pochodzenia naturalnego. 




Kochani jak widzicie jest tego sporo. Postaram się po wytestowaniu opisać każdy z tych produktów na moim blogu. na moim instastory możecie na bieżąco obserwować moje kosmetyczne nowości. Serdecznie zapraszam Was do zapoznania się z całym asortymentem Cosibella.pl
Moja naprawdę świetne produkty!