poniedziałek, 4 maja 2020

I Heart Revolution Chocolate, zestaw pędzli do makijażu, Notino.pl



Zestaw dobrze dobranych pędzli do makijażu to tajna broń nie jednej kobiety. Dzięki nim możemy perfekcyjnie wykonać makijaż w domowym zaciszu a co więcej pędzle te, mogą stanowić nie lada ozdobę toaletki, ale to przecież nie jest najważniejsze ...
Najważniejsza rzeczą w wyborze pędzli jest jakość włosia oraz specyfika pędzla bo przecież każdy pędzel jest inny do każdego kosmetyku ...



Sama ostatnio miałam nie lada dylemat robiąc zakupy na Notino.pl ponieważ asortyment jest bardzo duży. I tak po długim namyśle skusiłam się na fantastyczny zestaw pędzli I Heart Revolution Chocolate. Muszę przyznać że zdecydowanie zmysły wzrokowe wzięły górę przy wyborze i byłam strasznie ciekawa jak się spiszą przy wykonywaniu makijażu.



Tym bardziej skusiłam się na nie ze względu na to, że znajdują się w tym zestawie pędzle różnej wielkości i o zróżnicowanym kształcie, przeznaczone do nakładania konkretnych kosmetyków takich jak róż, bronzer czy pę, pędzel do podkładu. 



Mój zestaw dostajemy zapakowany w piękne pudełko w formie kwadratowej, dużej tabliczki czekolady. na przodzie znajduje się przeźroczyste okienko, przez, które widzimy pędzle. 
Jest to podstawowy zestaw pędzli w którym znajdują się zarówno pędzle do twarzy jak i oczu.





Pięć pastelowych pędzli w różowych odcienia zdecydowanie skradły moje serce. Po otwarciu od razu sprawdziłam włosie.



Jest ono miękki i przyjemne w dotyku. A co najważniejsze jest solidnie osadzone. Każdy z nich różni się kształtem włosia . 
Skuwki są wykonane z solidnej blaszki i mam nadzieję, że będą mi służyć  przez długi czas.





I Heart Revolution Chocolate, pędzle do makijażu  to zestaw, którego mogę Wam z całą przyjemnością polecić. Zapraszam Was również do zapoznania się z pozostałym asortymentem Notino.pl



Znajdziecie w nim inne ciekawe zestawy pędzli, które na pewno świetnie się spiszą . Kochani nie zanudzam dłużej i zapraszam do obejrzenia tych uroczych pędzli ...