środa, 20 maja 2020

Moss Labs, naturalne bawełniane mydła w mojej kuchni



Witajcie kochani!
W dniu dzisiejszym przychodzę Wam zaprezentować kolejne fantastyczne produkty, które zdecydowanie mogę Wam polecić. Mowa tutaj o bawełnianych mydłach kuchennych marki Moss Labs. Jesteście ciekawi jak się spisują? jeśli tak to zapraszam na dalszą część wpisu ...



Moss Labs jest producentem bawełnianych mydeł kuchennych, które nie tylko zadbają o wasze dłonie, ale również bez problemu możecie umyć nimi naczynia jak również owoce. Nie musimy stosować już produktów przepełnionych chemią podczas domowych zajęć - naturalne bawełniane mydło jest również skuteczne, a jednocześnie zdrowsze i delikatniejsze dla skóry naszych dłoni, pożywienia oraz środowiska naturalnego.


Do mojego wirtualnego koszyka trafiły wszystkie trzy produkty marki. Rozmaryn&Mięta, Imbir&Bergamotka oraz Wrzos&Lawenda. Każdy z nich dostajemy w plastikowej butelce wyposażonej w sprawnie działający dozownik. Dzięki czemu możemy zaaplikować tyle produktu ile w danej chwili jest nam potrzebne. 
Na opakowaniu znajdziemy wszystkie niezbędne informacje co do składu i zastosowania. 
Każde z mydeł ma fantastyczny zapach, bardzo naturalny i przyjemny.  Każdy inny, niepowtarzalny. 



W recepturze zastosowali, najnowsze, naturalne olejki, całość natomiast uzupełnili w naturalną alantoinę, a także pro-witaminę B-5 i wiele innych naturalnych dodatków. 





jak tylko mydła trafiły do moich rąk od razu wzięłam się za przetestowanie. Są świetne. Doskonale myją naczynia, ale również pielęgnują moje dłonie. Co więcej mimo codziennego stosowania są bardzo wydajne. Mój synek używa ich do mycia dłoni. Nie podrażniają, nie uczulają delikatnej skóry dziecka. 




Uwielbiam je za fantastyczny skład. Teraz wiem, że trafiłam na produkt idealny. Wam również polecam!