czwartek, 14 maja 2020

Włosy pod kontrolą - Dermena



Witajcie kochani!
W dniu dzisiejszym przychodzę do Was z moimi produktami do pielęgnacji włosów, których używam systematycznie. Dwa z nich mogą powiedzieć, że przetestowałam już rok temu i do tej pory miło ich wspominam, dlatego też chcę Wam zaprezentować raz jeszcze te produkty, które naprawdę świetnie się sprawdzają. A mowa tutaj o produktach marki Dermena.
Tak więc zapraszam na dalszą część wpisu ...



Kilka dni temu postanowiłam zamówić trzy produkty marki Dermena, które pozwolą mi w dalszym ciągu zadbać o włosy.
Pierwszy produkt, który trafił do wirtualnego koszyka to szampon hamujący wypadanie włosów oraz stymuluje ich odrastanie.Przeznaczony jest do osłabionych włosów. Dzięki zastosowaniu unikalnej substancji czynnej pochodzenia witaminowego - molekuły Regen7 - szampon hamuje wypadanie włosów. 



Reguluje prace gruczołów łojowych i chroni przed powstawaniem podrażnień. Ten szampon to już moje trzecie opakowanie i jestem z niego bardzo zadowolona. Doskonale myje i odświeża. Zdecydowanie po jego dłuższym stosowaniu włosy są mocniejsze. Co więcej nie obciąża ich. 



Kolejny produkt to moja ulubiona odżywka, którą używam również od roku czasu i jestem z niej bardzo zadowolona. Odzywka ta jest produktem opracowanym z myślą o wzmocnieniu włosów suchych, osłabionych i wypadających. Unikalne połączenie składników odżywczych i wygładzających wzmacnia włosy i odbudowuje ich strukturę. Witamina E chroni przed wolnymi rodnikami i działa kondycjonująco na włosy.



kochani ta odżywka jest bardzo wydajna. taka tubka starczy naprawdę na bardzo długi czas, dlatego koniecznie ją wypróbujcie.


Ostatni produkt zamówiłam z myślą o mężu i jest to dla mnie kompletna nowość. Mowa tutaj o Lotionie, który hamuje wypadanie włosów i stymuluje ich odrost. 
Mimo, że jest to produkt przeznaczony dla kobiet śmiało mogą z niego korzystać mężczyźni. Przeznaczony jest do miejscowego stosowania na skórę głowy. Zawiera wyciągi roślinne o działaniu regenerującym i ochronnym. Sprawia, że włosy są gęstsze, wyraźnie nawilżone i mocniejsze. Lotion nie skleja i nie przetłuszcza włosów, nie utrudnia również ich układania. Po jego zastosowaniu włosy są przyjemne w dotyku. 



Bardzo fajna sprawą jest to, że butelka wyposażona jest w sprawnie działający atomizer, dzięki któremu aplikujemy tyle produktu ile w danej chwili jest nam potrzebne.



Kochani jak widzicie te produkty są naprawdę świetne. Więcej o nich przeczytacie w innych wpisach na moim blogu. Serdecznie polecam!