niedziela, 31 maja 2020

Korika, koreańskie maseczki, Notino.pl



Witajcie kochani!
W dniu dzisiejszym przychodzę wam zaprezentować fantastyczne maski w płachcie koreańskiej marki Korika, które zakupiłam na Notino.pl
Jesteście ciekawi jak się spisują? jeśli tak to zapraszam na dalszą część wpisu ...



Koreańska marka Korika, jest specjalistą w dziedzinie kosmetologii, łączy najbardziej zaawansowane azjackie technologie ze składnikami aktywnymi o sprawdzonej skuteczności. Marka dokłada wielu starań, aby codzienne rytuały pielęgnacyjne były dla kobiet prawdziwą przyjemnością, a jej znakiem firmowym są właśnie te oto profesjonalne maski w płachcie. 




Na Notino.pl zdecydowałam się na dwie maski z których pierwsza jest z serii Natur Beauty a druga Ferment Beauty.



Maseczka w płachcie
Korika Natura Beauty odżywia oraz rewitalizuje suchą i zmęczoną skórę. Utrzymuje w niej na długo równowagę hydrolipidową i wspaniale ją rozświetla.
Jeśli chodzi o druga maskę ze sfermentowanym jogurtem i kwasem hialuronowym to doskonale nawilża. Jest to wyjątkowo delikatna maska, która doskonale przylega do skóry. Głęboko odżywia, wygładza. 




Obie maski dostajemy w typowych dla większości masek saszetkach na których znajdziemy wszystkie niezbędne informacje co do składu i zastosowania. 
Maskę nakładamy na oczyszczoną skórę twarzy. Należy wyjąć ja delikatnie z opakowania i nałożyć na twarz. Ja swoje maski trzymałam ok 15 minut po czym zdjęłam a reszte produktu wklepałam delikatnie w twarz. 



Efekty widać od razu. Moja skóra stała się napięta, pięknie wygładzona i nawilżona. Efekt ten utrzymywał się naprawdę długo.
Bardzo fajne w tych maskach jest to iż świetnie się nakładają a sam płacht dostosowuje się do naszej twarzy. Nie podrażnia skóry ani nie uczula. 
Maski mają delikatny i przyjemny zapach co dodatkowo umila wykonanie zabiegu.
Jestem z nich bardzo zadowolona. Na Notino.pl znajdziecie wiele innych rodzajów masek.
Osobiście polecam!