poniedziałek, 25 maja 2020

Kosmetyczne nowości od Gift of Nature



Witajcie kochani!
Za mną pracowity dzień mimo wszystko przychodzę do Was z nowościami, które kilka dni temu dotarły do mnie. Mowa tutaj o cudownym pudełku od Gif of Nature. Jesteście ciekawi co takiego znajdowało się w różowym boxie? jeśli tak to zapraszam na dalszą część wpisu ...



Gift of Nature to marka, która stworzyła cudowne, naturalne kosmetyki do pielęgnacji ciała i twarzy. Ich produkty mają od 93% do aż 99% składników pochodzenia naturalnego, są w 100% wegańskie. Kosmetyki łączą w sobie moc tradycyjnych i uznanych w kosmetologii składników wraz z nowoczesnymi kompleksami aktywnymi, również takimi, które pozyskuje się opatentowanymi metodami ekstrakcji. 



Bardzo długo zastanawiałam się jakie produkty mają trafić do mojego wirtualnego koszyka. I tak oto wybrałam te kosmetyki, które używam codziennie bądź bardzo często. 
Przesyłka od momentu zamówienia trafiła do mnie błyskawicznie. Cała kosmetyczna przesyłka została zapakowana w śliczne, pastelowe pudełko z logo firmy. Uwielbiam jak kosmetyki przychodzą tak pięknie zapakowane to bardzo duży plus dla marki.





Wzmacniający szampon, odżywka, serum do twarzy, emulsja do mycia twarzy, krem do twarzy oraz krem do rąk to te produkty, które wybrałam. Wszystkie produkty wyglądają obłędnie. Opakowania zdecydowanie zachęcają do zakupu. Marka zadbała również oto, aby na każdym z nich umieścić wszystkie niezbędne informacje co do składu i zastosowania. 




kochani jak tylko uda mi się zużyć większą część produktów postaram się o każdym napisać osobny wpis. Już teraz zachęcam Was do zakupu szamponu i odżywki bo naprawdę spisują się doskonale.

Zapraszam do zapoznania się z pozostałym asortymentem marki Gift of Nature. Koniecznie napiszcie na Instagramie czy mieliście styczność z kosmetykami tej marki ...