wtorek, 10 listopada 2020

Coraz bliżej Święta, kalendarz adwentowy dla synka, The art of laser



Witajcie kochani!

W dniu dzisiejszym przychodzę zaprezentować Wam fantastyczny pomysł na kalendarz adwentowy, który w tym roku dla synka wykonam Ja przy pomocy pracowni laserowej The art of laser, która wyczarowała podstawę do mojego pomysłu na kalendarz adwentowy. 



Powiem Wam szczerze, że miałam nie lada dylemat jaki kalendarz adwentowy w tym roku wymyśleć dla mojego synka. Kiedy trafiłam na stronę pracowni i zobaczyła te urocze personalizowane tabliczki to wiedziałam już, że koniecznie muszę wybrać się do sklepu w celu zakupu papierowych, etykietek  oraz sznurka.



Tabliczka personalizowana wykonana jest z drewna na którym znajduje się przepiękny napis kalendarz adwentowy oraz doklejone drewniane imię mojego synka. Jest naprawdę wykonana perfekcyjnie!


24 dziurki wywiercone w niej pozwalają za pomocą sznureczka zamocować torebki prezentowe. Tym razem będąc na zakupach w miejscowym sklepie kupiłam papierowe torebki do których dołączone były naklejki z cyferkami od 1 do 24  w ślicznych, świątecznych wzorach. Dodatkowo postawiłam na zakup sznurka w kolorystyce szaro-białej oraz do kupiłam malutkie, białe spinacze, którymi zamierzam udekorować każdą torebkę. 




Pewno jesteście ciekawi co takiego można schować w takich torebkach dla dziecka. Postanowiłam, że zamiast słodyczy w jego kalendarzu dominować będą  figurki Super ZINGS, które uwielbia, rzeczy do szkoły, mini zabawki, notesiki, czy malutkie zestawy klocków LEGO. Breloczki również mogą stać się fajnym i ciekawym pomysłem do kalendarza adwentowego. 




Kochani jak widzicie przygotowanie takiego kalendarza jest bardzo proste. Wystarczą chęci a efekt powali wszystkich. Najważniejsza mimo wszystko będzie radość dziecka! Koniecznie zapraszam Was do obserwacji mojego Instagramu, gdzie już niebawem zaprezentuje Wam kalendarz w całej okazałości. Postaramy się codziennie z synkiem pokazywać Wam co takiego ukryłam w każdym okienku! Tak więc jeszcze raz gorąco i serdecznie zapraszam na Instagrama oraz do pracowni laserowej, która wyczaruje wam inne przepiękne rzeczy!