wtorek, 3 listopada 2020

Paco Rabanne, kultowy zapach Lady Milion, Notino.pl

Witajcie kochani!

W dniu dzisiejszym przychodzę Wam zaprezentować mojego zapachowego ulubieńca, bez którego nie wyobrażam sobie jesienno zimowych dni. Mowa tutaj o kultowym zapachu Paco Rabanne, Lady Milion, którego zakupiłam na Notino.pl

Jesteście ciekawi jak się u mnie spisuje? Jeśli tak to zapraszam na dalszą część wpisu ...



Woda perfumowana Paco Rabanne Lady Milion to charyzmatyczny i olśniewający zapach, który sprawi, że będziesz uwodzicielska i niezwykle zmysłowa w każdych warunkach.


Paco Rabanne Lady Milion to zapach piękna i siły kobiecości. Aromat nektaru białych kwiatów, wśród których prym wiedzie arabski jaśmin, przewija się przez całą kompozycję. W nucie głowy uzupełnia ją malinowy akcent w których głębszych nutach zastępuje nęcącą esencje słodkiego miodu. Całość uzupełniają czyste akordy paczuli i ambry.

80ml wody perfumowanej otrzymujemy w kartonowym pudełku w kolorze złota. Wśródku naszym oczom po otwarciu ukazuje się przepiękny, elegancki flakon w kształcie diamentu. Sam flakon robi niesamowite wrażenie. Jest cudowny!




Jeśli chodzi o sam zapach jak pisałam powyżej jest to mój kultowy ulubieniec po którego sięgam bardzo często i nigdy mi się nie znudzi. Jest on bardzo trwały, utrzymuje się bardzo długo. Jest delikatny, subtelny, niesamowicie kobiecy.




Oczywiście na Notino.pl zakupicie go w różnych pojemnościach. Ja skusiłam się na największą. Kochani jeżeli szukacie ciekawego pomysłu to ten zapach polecam każdemu. Będzie on pasował zarówno dla młodej dziewczyny jak i dojrzałej kobiety.


Serdecznie zapraszam Was również do zapoznania się z pozostałym asortymentem Notino.pl , gdzie znajdziecie takie perełki zapachowe jak ten diament! 



Już niebawem będziemy robić  prezenty dla naszych najbliższych więc warto zapoznać się z perfumową ofertą Notino.pl