czwartek, 12 listopada 2020

Kosmetyczne nowości i nie tylko z drogerii internetowej Coloris

 



Witajcie kochani!

W dniu dzisiejszym przychodzę zaprezentować Wam kilka fantastycznych nowości, które trafiły do mnie z internetowej drogerii Coloris. Jesteście ciekawi co takiego znajdowało się w mojej paczce? jeśli tak to koniecznie przeczytajcie dalszą część wpisu ...


W sklepie internetowym Coloris znajdziecie specjalistyczną serię produktów przeznaczonych miedzy innymi do pielęgnacji i ochrony ust - balsamy, pomadki oraz peelingi, specjalistyczną serię produktów do depilacji oraz produkty do pielęgnacji ciała i twarzy.




Nowości, które do mnie trafiły wywołały na mojej twarzy nie lada uśmiech! Pierwszymi produktami, które zobaczyłam były rewelacyjne skarpety, idealne na nadchodzącą zimę. Muszeę przyznać, że jestem maniaczką ciekawych i oryginalnych skarpetek, dlatego tym bardziej ucieszyłam się, że mogę przetestować parę skarpetek z Laura Conti. Moje skarpetki wykonane są w 100% z bawełny i nawiązują do linii balsamów do ust, które również dziś Wam zaprezentuje. Kolejne skarpetki trafiły do mojego męża. Są genialne! Skarpetki ROOMCAYS są urocze i niezwykle oryginalne. Czarne wąsy wywołują nie lada uśmiech!


Kolejne produkty, które trafiły do mnie to trzy balsamy do ust Laura Conti z linii Botanical Organic. Organiczny, wartościowy skład zachęca do zakupu. Balsamy z tej serii są w 100% ECO! To pierwsze balsamy, które posiadają opakowanie w 100% biodegradowalne. Uwielbiam te balsamy przede wszystkim za rewelacyjny skład, nawilżenie oraz to, że zmieszczę je wszędzie. 



ROOMCAYS balsam ochronny do skóry z tatuażami przeznaczony dla mężczyzn. W moim przypadku jest on dla mnie. Posiadam dwa małe tatuaże, które uwielbiam. Już niebawem planuje kolejny, dlatego tym bardziej ucieszyłam się, że mogę wybrać taki produkt. Balsam dostajemy zapakowany w bardzo oryginalne, metalowe pudełko na którym znajdziemy wszystkie niezbędne informacje co do składu i zastosowania.  Balsam ma lekką konsystencję, dzięki czemu bardzo fajnie rozprowadza się po skórze. Moja skóra po użyciu tego balsamu jest nawilżona . Ma delikatny, przyjemny zapach. Ostatni produkt, który do mnie trafił to balsam do ust skierowany również dla mężczyzn. 


Laura Conti for Men ochronny balsam do ust dostajemy w  kartoniku na którym znajdziemy również niezbędne informacje. Balsam pielęgnuje i nawilża, formuła wzbogacona nawilżającym ekstraktem z aloesu. Jest bezbarwny, bez zapachowy.



Kochani jak widzicie wszystkie produkty są mega przydatne o tej porze roku. Serdecznie zapraszam Was do zapoznania się z innymi nowościami drogerii internetowej Coloris. Jestem mega zadowolona z zakupów! Gorąco polecam!