piątek, 27 listopada 2020

Zimowa pielęgnacja z produktami marki Orientana, Bee.pl




 Witajcie kochani!

W dniu dzisiejszym przychodzę zaprezentować Wam moje trzy produkty marki Orientana, które zakupiłam w internetowej drogerii Bee.pl .

Jesteście ciekawi co tym razem trafiło do mojego wirtualnego koszyka? jeśli tak to zapraszam na dalszą część wpisu ...




Pierwszy produkt, który chcę Wam zaprezentować wzbudził u mnie zachwyt już na stronie drogerii, gdzie składałam zamówienie. Jest to balsam do ciała w kostce! tak w kostce, tez nie mogłam w to uwierzyć, ale jak tylko zobaczyłam, wiedziałam, że musze go zakupić.



100% balsam do ciała dostajemy w kartonowym opakowaniu na którym znajdziemy wszystkie niezbędne informacje co do składu i zastosowania. W środku po otwarciu moim oczom ukazała się urocza babeczka o cudownym, cynamonowym zapachu, który jest naturalny. Ten zapach jest moim ulubionym. Dodatkowo sam balsam zabezpieczony jest ochronną folią.  Aby użyć tego balsamy należy delikatnie pocierać babeczkę o ciało. Bardzo łatwo topi się w kontakcie ze skórą. 


Balsam ten jest stworzony z wosku pszczelego, masła kokum, masła kakaowego, ośmiu bogatych olejów roślinnych tłoczonych na zimno, cynamonu i paczuli. 

Drugi produkt to mój ulubiony krem do rak ze śluzem ślimaka, który zawiera ponad 98% naturalnych składników. Przeznaczony jest do pielęgnacji suchej i zniszczonej skóry dłoni. Głęboko odżywia, łagodzi podrażnienia, wyrównuje koloryt. Skóra jest wygładzona, elastyczna i jędrna. Nie podrażnia, nie lepi się i nie pozostawia tłustego filtru. 



Ostatni produkt to bogaty krem z szafranem na dzień i na noc, który zmniejsza zaczerwienienia, ujędrnia i odżywia. Mimo niewielkich rozmiarów jest bardzo wydajny. Polecany do cery dojrzałej, działa przeciwstarzeniowo.




Kochani jak widzicie każdy z tym produktów jest inny, wyjątkowy i skuteczny. Zapraszam do zapoznania się z pozostałym asortymentem Drogerii Bee.pl , gdzie znajdziecie inne fantastyczne produkty w atrakcyjnych cenach! Gorąco polecam!