poniedziałek, 16 listopada 2020

Wystrój wnętrz, Leisuite, wyjątkowe zapachy w ekskluzywnym wydaniu



Ładny zapach w domu to jedna z tych ulotnych rzeczy, które mogą mieć wpływ na to, jak zapamiętamy dane miejsce. Lekkość, świeżość, delikatność - tego poszukujemy w miejscach przeznaczonych do relaksu i  odpoczynku - naszych domach ...

W dniu dzisiejszym przychodzę zaprezentować Wam moje rewelacyjne zapachowe nowości, które nie tylko pachną obłędnie, ale również przepięknie wyglądają. Mowa tutaj o produktach marki Leisuite.
Jesteście ciekawi co takiego trafiło do mojego wirtualnego koszyka ? jeśli tak to zapraszam na dalszą część wpisu ...



Przemek - to on stworzył markę ręcznie wykonywanych, luksusowych wosków, świec i dyfuzorów zapachowych oraz świec dekoracyjnych - LEISUITE!

Przeglądając ofertę marki Leisuite powiem Wam szczerze, że miałam nie lada dylemat co takiego wybrać. Marka oferuje naprawdę wyjątkowe produkty! I tak po długim namyśle zdecydowałam się pięć wyjątkowych produktów, które dziś Wam zaprezentuję.

Przesyłka od momentu zamówienia dotarła do mnie błyskawicznie. Całość była bardzo starannie zabezpieczona, zamawiając nie musimy martwic się, że cos może ulec zniszczeniu bądź uszkodzeniu. 



Pierwszy produkt, który wybrałam to przepiękna świeca w kolorze czarnym symbolizująca Popiersie Dawida wykonana w 100% ręcznie. Świec wykonana jest z wosku sojowego z dodatkami botanicznymi i mineralnymi. Wykonana jest również z bezpiecznego, dedykowanego do świec, profesjonalnego lakieru i barwnika. 
Świeca ta wygląda wyjątkowo i uroczo. Jest bardzo elegancka, stylowa. Stanowi przepiękną dekorację. 





Kolejny produkt, który muszę Wam pokazać to dyfuzor zapachowy. Muszę przyznać, że pierwszy raz mam do czynienia z tak profesjonalnym produktem tego typu. Sam dyfuzor zapakowany jest w solidną tubę, która kusi swoim designem. Spośród kilku zapachów wybrałam Mandarine&Mangue . Słodka zmysłowa kompozycja na piżmowo-bursztynowej bazie. Pełnią owocowej słodyczy mango umiejętnie równoważy świeżość mandarynki, cytryny i białej brzoskwini. 



Przy moim zamówieniu nie mogło zabraknąć kominku zapachowego. Wybrałam w kolorze czarnym z myślą o urządzaniu wnętrz w naszym domu. Ceramiczno-silkonowy kominek do wosków zapachowych w kształcie kuli produkowany jest przez renomowaną niemiecka firmę G. Wurm.




Wosk La Nuit Espagnole  również trafił do mojego domu. Ekstrawagancki, wyrazisty zapach uwielbiany nie tylko przez mężczyzn. Mocna, śródziemnomorska , iglasta baza miesza się z cytrusowymi nutami otulonymi orientalnymi akordami ylang-ylang. 




Ostatni produkt to podgrzewacze, które dostajemy w eleganckim pudełku z etykietą  i logo marki. Podgrzewacze znajdują się w złotych osłonkach co dodatkowo stanowi świetną i nowoczesna ozdobę. Kochani wszystkie te produkty pachną pięknie. 
Serdecznie zapraszam Was do zapoznania się z pozostałym asortymentem marki Leisuite, gdzie znajdziecie wiele inspiracji, które mogą stać się fantastycznym pomysłem na gwiazdkowy prezent dla naszych najbliższych. Gorąco polecam!