piątek, 6 listopada 2020

Wystrój wnętrz! Szklane obrazy w mojej przyszłej garderobie, Posterlounge



Garderoba to miejsce w domu w którym zdecydowanie królują kobiety. Duża, zagospodarowana przestrzeń pozwala nam w precyzyjny sposób  poukładać i posegregować buty, ciuchy czy naszą biżuterię. Garderoba to również miejsce, gdzie możemy poszaleć z dodatkami zdecydowanie w kobiecym stylu. I tak będzie w moim przypadku ...


W nowym domu, który budujemy, maja garderoba będzie znajdowała się na poddaszu. Duża dyspozycyjna przestrzeń pozwoli mi na umieszczeniu nie tylko wieszaków, półek i miejsca do siedzenia, ale również mogę wykorzystać ścianę na powieszenie moich cudownych dekoracji. 

Już teraz przeglądałam wiele interesujących stron w poszukiwaniu inspiracji. I tak całkiem przypadkiem trafiłam na markę Posterlounge, która miedzy innymi oferuje przepiękne obrazy wykonane na szkle akrylowym.  Ekskluzywne, nowoczesne i zachwycające  ...

Obrazy na szkle akrylowym to wyrób najwyższej klasy! 
Spośród ogromnego asortymentu zdecydowałam się na pięć obrazów w różnych rozmiarach, które łączy ze sobą modowa i kobieca  inspiracja. 


Przesyłkaod momentu zamówienia dotarła do mnie bardzo szybko. Całość była bardzo starannie zabezpieczona, zamawiając nie musimy martwić się, że cos może ulec zniszczeniu bądź uszkodzeniu. Muszę przyznać, że gdy otworzyłam paczkę byłam zachwycona jakością wykonania. Szklane obrazy wyglądają obłędnie. Grafika jest wyraźna, marka zadbała o każdy najmniejszy detal. Każdy z obrazów dodatkowo zabezpieczony jest foliową nalepką, dzięki czemu obrazy nie porysują się. 




Obrazy możemy zawiesić za pomocą dołączonych do zamówienia wieszaków. Wszystkie prezentują się stylowo i nowocześnie. Na stronie marki Posterlounge możecie wybrać oczywiście obrazy w innym stylu. Wszystko zależy od waszych upodobań i stylu jaki panuje w waszych domach czy mieszkaniach.  




Na zdjęciach poniżej możecie dokładniej zobaczyć mój wybór. Pierwszy z pięciu a zarazem największy z wszystkich to szpilki w panterkę, które stoją na modowych książkach. Jestem nim zachwycona. Elegancka kobieta z torebką, perfum czy uroczy obrazek z zimowym akcentem  sprawiają, że wnętrze nabiera charakteru. Kochani serdecznie zapraszam Was do zapoznania się z całym asortymentem marki. Znajdziecie tam również obrazy na płótnie, naklejki na ścianę czy tradycyjne plakaty, które możecie oprawić w ramki. 




Zbliża się wielkimi krokami czas prezentów, dlatego  takie obrazy mogą stać się fantastycznym pomysłem na prezent dla naszych najbliższych. 


 
Mam również świetną niespodziankę dla Was w postaci  rabatu - 15% na cały asortyment marki ...
KOD: STYLE15
Ważny od dziś czyli 6.11.2020 do 22.11.2020 - gorąco polecam!