środa, 11 listopada 2020

Wilkinson Sword Quattro for Women Rose Gold, golarka dla kobiet z futerałem, Notino.pl



 Witajcie kochani!

W dniu dzisiejszym przychodzę zaprezentować Wam moje nowe odkrycie, jeżeli chodzi o depilację nóg a mianowicie rewelacyjną maszynkę do golenia, która nie tylko  spełnia swoje funkcję, ale również fantastycznie wygląda. Mowa tutaj o Wilkinson Swod Quattro for Women Rose Gold , którą zakuypiłam na Notino.pl

Jesteście ciekawi co  mnie w niej najbardziej zauroczyło? jeśli tak to zapraszam na dalszą część wpisu ...


Maszynkę dostajemy zapakowaną w plastikowe pudełko w pastelowym kolorze na którym znajduje się przepiękna grafika. Powiem Wam szczerze, że jak tylko zobaczyłam to etui od razu powędrowała do mojego wirtualnego koszyka. W środku znajdziemy  maszynkę, która dodatkowo osłonięta jest plastikowym, przeźroczystą nakładką. Sama maszynka jest świetnie wyprofilowana. Desing również na duży plus. Doskonale trzyma się ja w dłoni, dzięki gumowym dodatkom na rączce.  Matelowe akcenty w kolorze złota nadają jest elegancji! 

Może to zabrzmi głupio, ale bardzo lubię jak coś czego używam praktycznie codziennie ładnie wygląda. Maszynka ta goli dokładnie i sprawnie. Wyposażona jest w pasek nawilżający, który sprawia, że nie podrażnia skóry. Usuwa nawet najmniejsze włoski, dzięki czterem ostrzom. 




Oczywiście do maszynki możemy dokupić ostrza, które są wymienne. Również możemy ją myć. Najlepszy efekt daje oczywiście przy użyciu pianki do golenia.  Nie zacina, włoski po niej nie wrastają co według mnie jest bardzo dużą zaletą. Cena również zachęca do zakupu. 


Kochani serdecznie tam nie tylko zapraszam Was do zapoznania się z całym asortymentem Notino.pl Znajdziecie tam nie tylko tą maszynkę, ale również wiele innych, godnych polecenia. 



Golarki damskie to strzał w dziesiątkę jeśli chodzi o depilację !