poniedziałek, 2 listopada 2020

Świąteczne inspiracje kosmetyczne dla siebie, czyli co planuję zakupić przed świętami na Notino.pl


 Witajcie kochani!

Chodź kartki kalendarza zapoczątkowały miesiąc listopad to już teraz co raz bardziej myślę o tegorocznych świętach i pomysłach na prezenty nie tylko dla najbliższych, ale również dla siebie. Bo to ja w mojej rodzinie odgrywam rolę Świętego Mikołaja i sprawia mi to ogromną radość. 

W tym roku postanowiłam, że koniecznie muszę zakupić kalendarz adwentowy. Dla synka z pomocą fantastycznej firmy ( zdradzę już niebawem ) zrobię sama kalendarz, natomiast ja od zawsze marzyłam o takim, który w środku będzie krył albo produkty zapachowe albo kosmetyki. I jak zawsze na Notino.pl znajduję same świąteczne wspaniałości.

Tym razem skusze się na kalendarz  adwentowy Payot Advent Calendar, który kusi fantastycznymi produktami. Przepiękna szata graficzna sprawiła, że przykuł moja uwagę. Taki kalendarz kryje w sobie produkty do pielęgnacji. 

Kosmetyki Payot bardzo lubię i sięgam po nie bardzo często, Dlatego tym bardziej sprawi mi taki kalendarz ogromną radość. 

Kolejną moja inspiracją jest marka Victoria' Secret, która oferuje fantastyczne propozycje zapachowe dla kobiet. Tym razem skusze się na  Bombshell Intense czyli wodę perfumowaną o zapachu szyprowym,  w przepięknym czerwonym flakonie jestem ogromnie ciekawa tego zapachu.

W moich pomysłach na świąteczny prezent dla mnie nie może zabraknąć produktów do pielęgnacji. Tym razem skusiłam się na wyjątkowe serum do twarzy Chanel o wysokiej zawartości substancji czynnych. Dzięki temu zapewnia skórze luksusową pielęgnację. Serum to przywraca skórze młodzieńczy wygląd, likwiduje oznaki starzenia się skóry, pomaga wygładzić zmarszczki oraz usuwa oznaki zmęczenia.Krem wygładzający pod oczy marki Dr Irena Eris to kolejna odsłona moich inspiracji. Pielęgnacja mojej wrażliwej skóry pod oczami jest dla mnie niezwykle ważna, dlatego postanowiłam sobie, że musi być on w mojej świątecznej paczce. 

Ostatnim produktem, który zafunduje sobie na świąteczny prezent będzie paletka cieni w pięknych, naturalnych odcieniach Lancome Hypnose Palette .



Kochani jak widzicie zaprezentowałam Wam produkty, które mogą stać się wspaniałą inspiracją na  nadchodzący, przedświąteczny szał zakupowy. Serdecznie zapraszam Was na Notino.pl , gdzie znajdziecie ciekawe nowości dla całej rodziny!