sobota, 14 listopada 2020

Mój zimowy ulubieniec, Paco Rabanne, Olympea, Notino.pl



Witajcie kochani!
W dniu dzisiejszym przychodzę zaprezentować Wam mojego fantastycznego ulubieńca po którego sięgam w jesienno-zimowe dni a mianowicie wodę perfumowaną Paco Rabanne Olympea w wersji do torebki. Oczywiście zapach ten możecie w większej pojemności zakupić na Notino.pl

Jesteście ciekawi co mnie urzekło w tym zapachu? jeśli tak to zapraszam na dalszą część wpisu ... 




Paco Rabanne Olympea to woda perfumowana zamknięta w fantastycznym, bardzo eleganckim flakonie. Ta woda stanowi wyzwanie dla wszystkich kobiet, aby uświadomiły sobie swoja moc. Świeży, mocny, kwiatowo-orientalny zapach skierowany jest zarówno do młodych jak i starszych kobiet. Zapach ten  od pierwszych nut rozgrzewa na naszej skórze namiętny pojedynek. 




Świeże akordy zielonej mandarynki i jaśminu wodnego konkurują o uwagę z oszałamiającą zmysłowością kwiatu imbiru. Serce aromatycznej kompozycji opiera się na niebanalnych i niezwykle urzekających akordach "słonej wanilii". Zmysłowa baza łączy w sobie aromat drzewa kaszmirowego i prawdziwej ambry. 



Perfum Olympea to mój numer jeden jeśli chodzi o zimowe zapachy. Dziś postanowiłam zaprezentować Wam moja podręczną wersję w niezwykle uroczym etui. Dostałam ją na Notino.pl przy zamówieniu innego perfum Paco Rabanne. 



Sam zapach jest niezwykle trwały, przyjemny, lekki i świeży. Zdecydowanie dla miłośników zapachów słodkich lecz nie mdlących.




Przepiękny flakon stanowiący nawiązanie do wieńca laurowego, który od wieków stanowi symbol zwycięstwa i sławy. 

Perfumy dla kobiet  to świetna świąteczna inspiracja na gwiazdkowy prezent.



Już niebawem Mikołajki oraz Świąt Bożego Narodzenia dlatego taki zapach może stać się fantastycznym pomysłem na prezent dla ukochanej. Serdecznie zapraszam was do zapoznania się z pozostałym asortymentem marki Notino.pl 
Znajdziecie tam inne perfumy w bardzo atrakcyjnych cenach! polecam!